Geluid te zacht met skype

Status
Niet open voor verdere reacties.

mkraayvanger

Gebruiker
Lid geworden
17 aug 2010
Berichten
10
[/B]:confused: Hallo allemaal, ik heb de laatste maand ineens problemen met het geluid via skype. Nooit heb ik problemen gehad en ineens is mijn geluid te zacht voor de ontvanger. Als ik hem test, dan komt het geluid ook erg zacht over. Ik gebruik windows7 home premium op mijn laptop met ingebouwde microfoon.
Voor mij is skype erg belangrijk, daar ik bedlegerig ben. Ik heb mij ook een versuffing gezocht op internet. Ik kwam veel problemen tegen, maar geen oplossingen. Met de headset gaat het uitstekend, maar voor mij te moeilijk, om die steeds aan te sluiten. Als ik naar de microfoon kijk onder geluidsinstellingen reageert hij wel gewoon. Ik ben uitgedacht, dus hoop ik dat er iemand is, die mij uit de brand kan helpen. Alvast bedankt. Mark
 
Hoi Mark,

Zo te zien heb je echt alles gedaan wat je kon doen. Aan je verhaal te zien heb je volgens mij ook al gekeken bij de geluidsinstellingen he?

20090622_skype.jpg


Heb je ook al gekozen om NIET door skype de geluidsinstellingen te laten bepalen? En zet de microfooninstellingen dan eens op maximaal. Mocht dat niet helpen, dan verwacht ik dat je microfoon kapot is. Heb je een laptop? Zou het dan zo kunnen zijn dat het gaatje van de microfoon vol stof zit?

Mocht dat allemaal niet helpen, dan kan een nieuwe webcam met geintegreerde microfoon jou misschien de oplossing bieden.

Welke?:

http://www.paradigit.nl/PARADIGIT/p.../Logitech_Webcam_C200/960_000418/default.aspx
 
Hallo error53,
Bedankt in ieder geval voor je reactie.
Ik heb het gaatje van de microfoon nog eens goed schoongemaakt, Maar helaas, hij was al te schoon. ;-0
Ook heb ik nog eens gekeken naar jouw instellingen van Skype. Maar bij mijn ziet het er anders uit.
Maar als ik de instellingen bekijk, dan slaat de microfoon gewoon uit, dus doet hij het wel. Ook heb ik geprobeerd met de microfoon van windows (bureauaccesoires) op te nemen. Ook daar is het geluid enorm zwak als ik het afspeel. Het vreemde vind ik, dat hij het altijd gewoon heeft gedaan. Nu heb ik samen met Acer een update uitgevoerd voor het geluid en nu heb ik het idee, dat het daardoor is gekomen. Ik zal morgen Acer wel eerst even bellen en kijken wat hun ervan zeggen. Zodra ik het weet zal ik mij hier weer melden. Vriendelijke groeten Mark
 
Laatst bewerkt:
Mark, ik denk dat je microfoon gewoon echt kapot is. Aan je antwoorden kan ik zien dat je echt wel weet waar je mee bezig bent. Dat mijn foto er anders uit ziet, kan liggen aan dat mijn voorbeeld een oudere versie is.
 
Geluid nog steeds niet goed

:confused: Nog steeds wil het niet lukken met het geluid. Op dit moment gebruik ik maar mijn koptelefoon, dan heb ik in ieder geval geluid en horen ze mij ook.

Volgens Acer moet ik hem terugzetten in de fabrieksinstelling. Dat ga ik dan maar eerst proberen, maar moet eerst alles overzetten naar de externe harde schijf.

Ben benieuwd of het helpt. Ik zal het zeker hier komen vertellen.

Groeten Mark
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan