Geluid uit 2 speakers laten komen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

ugattie1611

Gebruiker
Lid geworden
26 feb 2012
Hallo:

Ik wilde graag mn geluid uit 2 speakers laten komen.
Ikzelf heb al een beetje gekeken op het internet maar daar kwam ik alleen maar speakers tegen met een 3.5mm aansluiting, en ik wil dus een headset (CM storm sirus, USB aansluiting) en een 2.1 logitech speaker set aansluiten en het geluid uit beide speakers laten komen, is dit mogelijk?

Alvast bedankt :)

PS: Ikzelf denk dat dit niet mogelijk is, maar je weet maar nooit :P

In feite is een usb headset een geluidskaart met aangebouwde headset. Wat je in feite wil is tegelijkertijd geluid via de interne geluidskaart via de 3,5mm aansluiting naar externe luidsprekers met versterking weergeven EN via een usb headset.

Is het proberen waard.

Welk geluid? Waar komt dit geluid vandaan?
Of wil je die headset op een speaker set aansluiten zodat de microfoon over beide speakers komt?
Dat zal zonder tussenkomst van een computer (USB headset) niet lukken. Met een computer (met geluidskaart) wel.

Microfoon van headset in dat geval als opname apparaat kiezen (en naar dit apparaat luisteren aanvinken) en geluidskaart (waarop speaker set is aangesloten) als weergave apparaat.

Laatst bewerkt:
Naja ik zal even duidelijker uitleggen wat ik wil.
Ik wil vanuit een game het geluid uit 2 speakers laten komen, dus de headset en de speakers.
En als ik ze beide aansluit, komt het geluid maar uit 1 speaker, ik weet niet hoe ik in kan stellen dat Windows (ingame kan sowieso niet) het geluid uit 2 speakers laat komen

Betekend dat dat er zonder headset al geluid uit de luidsprekers komt? twee speakers doet mij namelijk denken aan stereo...

Volgens mij kun je dit gewoon in Windows geluidinstellingen instellen toch??

Betekend dat dat er zonder headset al geluid uit de luidsprekers komt? twee speakers doet mij namelijk denken aan stereo...
Ja tis ook stereo, maar het heeft maar 1 aansluiting nodig :P (gwn logitech 2.1 speaker set)

en misschien maakt deze foto het duidenlijker
voor hlpmij.jpg

@paulb152 als je dit gewoon kan instellen, hoe dan precies :/

Je uitleg geeft wat verwarring.
Je wilt het geluid niet uit 2 speakers laten komen maar uit 2 uitgangen tegelijkertijd.

Dat gaat niet lukken.
Software kan maar 1 geluidsuitgang kiezen.
Als headset een analoog set was (dus geen USB) had je een splitter kunnen gebruiken.

@bikerbill64 ja had ik eigenlijk wel verwacht

Naja toch nog bedankt iedereen (:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan