Geluid uit maar 2 speakers ipv 4

Status
Niet open voor verdere reacties.

Diamond

Gebruiker
Lid geworden
29 mei 2001
Hoii,

Vandaag heb ik een headset gehaald (USB ingang) en die doet het ook verder goed. Maar sinds vandaag kwam ik er ook achter dat niet al mijn speakers (5.1 speakers) het meer doen. Ik had altijd geluid uit 4 speakers alleen nu komt er nog maar geluid uit 2 speakers. Of de voorste 2, of de achterste 2 speakers. Het ligt er maar aan welk kabeltje (rood, groen, zwart) in me geluidskaart steekt. Ik heb verder niets met de bekabeling gedaan en de 4 speakers hebben het altijd gedaan maar nu opeens niet meer, hoe kan dit???
Bij geavanceerd (geluidsopties) kun je kiezen voor luidsprekeropstelling maar geen van alle pakt hij. Hij stond altijd op stereoluidspeakers voor op het bureaublad (toen deden ze het alle 4), daarna heb ik 5.1 geprobeerd maarre ik krijg nu alleen nog maar geluid uit 2 speakers.

Iemand enig idee hoe dit kan? Is me geluidskaart kapot? Want alleen de middeslte plug werkt, de andere 2 niet meer. Maar me kaart word wel nog herkend.

Heb je hem er al eens uitgehaald en opnieuw erin gezet en goed aangedrukt. Verwijder hem ook eens uit apparaatbeheer zodat hij bij een opstart opnieuw gevonden word!

Geplaatst door Bertus
installeer je drivers eens op nieuw

Jep, net gedaan en het werkt :thumb:

Had het al geprobeerd maar had toen de verkeerde.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan