geluid uit speakers en hoofdtelefoon

Status
Niet open voor verdere reacties.

Geyzes

Gebruiker
Lid geworden
28 jun 2009
Ik heb een HP NX9110.

Na enig zoekwerk heb ik de juiste drivers (die van HP bleken niet correct te zijn).
Nu werkt het geluid zowel via speaker als via hoofdtelefoon.

Mijn vraag is;
hoe kan ik verkrijgen dat wanneer ik de hoofdtelefoon aansluit, de speakers uitschakelen?

Ik las ergens de juiste chipset installeren, maar dat deed ik al.

Alvast bedankt!

Ik heb een HP NX9110.

Na enig zoekwerk heb ik de juiste drivers (die van HP bleken niet correct te zijn).
Nu werkt het geluid zowel via speaker als via hoofdtelefoon.

Mijn vraag is;
hoe kan ik verkrijgen dat wanneer ik de hoofdtelefoon aansluit, de speakers uitschakelen?

Ik las ergens de juiste chipset installeren, maar dat deed ik al.

Alvast bedankt!

Even kijken in de instellingen van je software, daar kun je dat wss inschakelen
er staat wel een optie van wat er moet gebeuren als er een kabel word aangesloten.

Laatst bewerkt:
dat heb ik ook al geprobeerd.
Helaas lukt het niet (de optie is er niet).
Welke software kan ik er dan voor gebruiken (heb nu AC 97's audio-configuratie)
HP biedt zelf geen software aan bij dit model...

Speakers en koptelefoon

L.S.,
In de eerste plaats excuus dat ik u niet kan helpen uw probleem op te lossen. Ik heb nl een vraag die te maken heeft met koptelefoon en speakers.
Ik kocht een Sennheiser draadloze koptelefoon. Het doel was dat ik het geluid beter zou horen dan de kamergenoten. Echter als ik de koptelefoon"zender" inplug in mijn TV dan valt ook het speakergeluid weg. Dat nu wil ik niet. Ik wil dus zowel op de koptelefoon als op de speakers geluid hebben. Let wel, het gaat dus om een TV. Bestaan er mogelijkheden om zowel op de speakers als op de koptelefoon geluid te hebben.???
Bij voor baat dank voor uw reacties.
Vriendelijke groeten.
Tress.

Ik ben er geen expert in, maar ik zou denken van niet.
Ik veronderstel dat het hetzelfde principe is de zender (werkt met een 3,5 mm jack?) duwt een soort schakelaar in wanneer je die inplugt en die schakelt automatisch het andere geluid uit.

Enkele opties (althans volgens mij):
- splitter aansluiten (1 voor jouw draadloze zender en een voor EXTRA extern geluid)
- inwendig in de televisie gaan prullen

maar vraag het zeker nog eens aan anderen...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan