geluid uitgang koptelefoon kapot

Status
Niet open voor verdere reacties.

pluijmpie

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 jan 2012
Goeiedag,

Ik was naar muziek aan het luisteren en ineens stopte mijn koptelefoon er mee maar ging het wel verder door de speakers. Ik heb tevergeefs geprobeerd te kijken of het misschien toch aan de koptelefoon lag maar dit was niet het geval. Is hier een oplossing voor die ik zelf kan doen of moet ik toch terug naar alternate?

Mvg,

Michael

Als je nog garantie hebt, terug naar alternate. Tijdens de garantie zelf aan dingen gaan prutsen, is niet een goed idee.

Gelijk even benieuwd, Alternate is toch een webshop? Hoe zou ik daar eventueel langs kunnen gaan als ik soortgelijke problemen ervaar? Want heb namelijk zelf ook een aantal spullen van Alternate in gebruik. ;)

"ineens" als tijdens het afspelen, of bedoel je dat het de ene keer wel, en een voglende daarop niet werkte?

Domme opmerking misschien, maar... heb je de koptelefoon wel goed geplugd? Doorgaans zitten er 3 aansluitingen naast elkaar: speaker, headphone, microphone. Als je de koptelefoon in microfoon plugt, doet ie het niet... :-p

@DennisIT.... Alternate IS geen webshop, ze HEBBEN een webshop, dat is wat anders.
Winkel staat in Barendrecht, langs de A16.

@ probleempjes
hij is net 2 weken uit de garantie.

@DennisIt
er is ook een winkel in ridderkerk.
hier is het adres:
Handelsweg 110
2988 DC Ridderkerk

@madmuppet
het is helemaal gestopt met werken gisternacht.
ik heb wel de goeie ingang gebruikt maar het lijkt ook of de 3,5 jack er los in zit zeg maar.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan