geluid valt weg tijdens cod

Status
Niet open voor verdere reacties.

wouter5

Gebruiker
Lid geworden
13 sep 2009
hallo allemaal

ik heb hier echt een heel wazig probleem. als ik call of duty 5 ga spelen dan valt het geluid aan het begin weg. sluit ik het dan af dan krijg ik ook geen systeem geluiden of niks meer te horen. maar sluit ik een microfoon aan en houd ik deze voor de speaker dan krijg ik wel dat hij gaat rondfluiten dus de line in en mic in doen het nog wel steeds ik krijg alleen geen geluid meer op de wave van de volume regeling. zodra ik de pc reboot dan doet alles het weer gewoon totdat ik call of duty 5 start.
drivers en alles heb ik allemaal het laatste dus daar kan het niet aan liggen.
iemand een oplossing???

mvg wouter wellen

info:
mobo: asrock p55 deluxe
gpu: asus engtx275
hdd: intel x25m g2 80gb
cpu: core i7 860

Laatst bewerkt:
Hetzelfde Probleem!

Wouter, in heb precies hetzelfde probleem dat jij ook hebt, maar dan bij COD Modern Warfare 1 en 2:
na een paar minuten spelen valt het geluid weg, terug in windows nog steeds geen geluid. pas na opnieuw opstarten heb je weer geluid.
Ik heb het probleem overigens alleen in de multiplayer, de singleplayer doet het gewoon, is dat bij jou ook zo Wouter?

Ik heb ook alles al geprobeerd:
heb een stuk of 5 verschillende audio drivers geprobeerd,
verschillende instellingen in de audio driver en in het spel geprobeerd,
spel opnieuw geinstaleerd
en zelfs windows opnieuw geinstaleerd,
MAAR NIKS HELP!!

ik wordt er ziek van want heb net een nieuwe PC aangeschaft...
mocht iemand een oplossing weten, laat het dan graag wezen

Druutje

info:
mobo: Intel DP55WB
gpu: asus engtx275
cpu: core i7 860

Laatst bewerkt:
is bij mij precies het zelfde
ik ga een binne kort een dualboot maken met win7 kijken wat hij dan doet
ik heb laats ook alle patches gedownload van cod waw maar dat helpt ook allemaal niet
en wat die nieuwe pc betreft ik dacht ook van al het gezeik af te zijn door een ziekelijk snelle en gloed nieuwe pc te bouwen maar niks is minder waar.

ps. ik weet niet of je toevallig ergens een oud pci geluids kaartje hebt liggen (zonder realtek chip) en dan kijken of hij geluid geeft want volgens mij is het gewoon die audio chip die roet in het eten gooit

ja d8 ik ook mooi nieuwe pc, nooit geen gezeik meer, wat krijg je: alleen maar gezeik.

ik heb volgensmij alleen geen apparte geluidskaart erin zitte omdat mijn moederboard een onboard geluidskaart heeft. Ik ga denk voor +/- 20 euro nieuwe geluidkaart kope op internet die erin drukke kijke of het verschil maakt.
wat voor geluidskaart heb jij dan?

Ik ga binnenkort ook over naar win7, maar lijkt me sterk dat win7 probleem op zal lossen.
Ik zou bij me pc gratis upgrade naar win7 krijgen en 3 jaar garantie. maar nu is die zaak waar ik die pc gekocht heb failliet gegaan: dikke pech dus.
nu moet ik zelf nog weer win7 gaan kope en ben me garantie kwijt.

Laatst bewerkt:
dat van de garantie ben ik niet helemaal met je eens je hebt ook nog altijd fabrieks garantie. en met die nieuwe audio kaart, zorg wel dat er geen realtek chip in zit want anders heb je er nog niks aan. ik heb gister ook een pci geluidskaartje uit een oude pc getrokken en er bij mij ingezet maar hij deed nog steeds niks bleek dat er weer een realtek chip op zat. en wat die win7 betreft ik denk wel dat dat gaat helpen want er zal meer support zijn voor win7 als win xp. maar wel zullen zie als ik mijn dualboot gemaakt heb:P

het werkt!

wouter, ik heb zojuist een nieuwe pci geluidkaart van internet. en zowel cod4 als cod6 lopen als een zonnetje.

als je nog wilt weten welke ik heb:
club3d theatron DD

kijk dat horen we graag
op internet had ik al het een en ander opgevangen over die realtek chip. en dat is dan ook het probleem geweest.
mvg wouter wellen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan