Geluid van een mp3 muziek tijdens de ganse diavoorstelling

Status
Niet open voor verdere reacties.

KERJO

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2006
Berichten
108
Wanneer ik met PP 2007 bijvoorbeeld 20 dia’s neem met aangepaste animatie automatische overgangen en start van de eerste dia met muisklik , dan zou ik graag bij deze muisklik het mp3 geluid starten en laten voortspelen tot einde van de diavoorstelling. Ik kan enkel tot hiertoe een geluidsfragment koppelen aan één dia (al of niet automatisch). Ik slaag er niet in om dat te doen voor de ganse diavoorstelling
Heeft iemand daar een nuttige tip voor? Kan je ook automatisch de ganse duur van diavoorstelling aanpassen aan de tijd van de muziek mp3? of is dat handmatig in te stellen ?
 
Misschien een nuttige tip: Ik zal proberen je te helpen. Alhoewel ik geen ervaring heb. Dit vond ik voor je. Wellicht ben je ermee geholpen. Klik

Dit las ik nog wel. Let er dan wel op wanneer je de voorstelling verplaatst naar een andere map op je computer, of je mailt je voorstelling naar een vriend of collega, je dit bestand moet mee "verhuizen", of verzenden. Succes.
 
Laatst bewerkt:
In PP 2007 kan je enkel maar een WAV bestand invoegen. Vanaf versie 2010 kan men een MP3 bestand invoegen.
Maar er is wel een oplossing.
Via het gratis programma CDex kan men een MP3 bestand maskeren als een WAV.
Je kunt op de link hieronder het programma + korte handleiding downloaden onder de titel "MP3 converteren naar WAV"
http://www.powerpoint-effecten.be/downloads.html

Groetjes,
Astra
 
bedankt voor de nuttige informatie we proberen het uit .
Ik kan ook een fimpje (diavoorstelling) maken met Windows Movie Maker deze voorzien van muziek en daarna invoegen in een dia van de PP .Dan kan ik nog een eerste startdia voorzien plus enige afsluitende dia's .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan