Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
SInds kort heb ik een geluidsprobleem.
Als ik muziek speel via WIndows Media Player dan loopt alles goed.
Maar als ik aanlog op een Internet site vb Last.fm dan komt er geen noot uit de boxen.
Welbedankt voor de tip, maar ik heb het geprobeerd en alle balkjes staan wel degelijk open.
Inderdaad nieuw en het was mij inderdaad niet duidelijk hoe je best reageerde.
Je zegt de driver terug installeren... de driver van wat ? (heel nieuw dus)
(heel nieuw dus)
bedankt gaan we proberen . Het viel me ook op dat ik de windowsgeluidjes neemt meer (vb bij maken een fout). Hoe zet je die op en af ? Mogelijk is er een verband ?
En waar kan ik die vinden ?
Ik kreeg de vraag of het probleem opgelost is. Toch niet. Ben er wat de moed bij kwijt geraakt.
Ik heb het systeemrapport opgevraagd en heb dus een beschrijving van de drivers.
(rtkhdaud.sys en cmudaxu.sys)
Volgens mijn Toshiba gebruikershandleiding vind ik de drivers in een bestand op de harde schrijf. Maar daar vind ik enkel de eerste driver terug. (overigens verrwijst de naam van de 2de naar USB sound device... terwijl mijn boxen niet via USB geconnecteerd zijn.
Als ik zoek op internet eindig ik steeds bij de 'driver detective' die telkens voorstelt 10 tallen drivers up te daten, wat ik niet wens om meer problemen te vermijden.
Intussen heb ik gemerkt dat als ik via WIndows Media Player maar Internet ga , ik het internet geluid wel doorkrijg.
SInds kort heb ik een geluidsprobleem.
Als ik muziek speel via WIndows Media Player dan loopt alles goed.
Maar als ik aanlog op een Internet site vb Last.fm dan komt er geen noot uit de boxen.
Je kunt het proberen door rechtsonderin het beeld de volumeregeling te openen, ga dan naar volumemixer en dan het volume regelen. Misschien moet je "dempen" wegvinken.
rechtermuisknop op het icoontje rechtsonder in de hoek (het geluidsicoontje)
kies volumemixer en zet alle balkjes naar boven
LET OP: je moet wel op die site zitten als je dit doet dan staat internet er zeker tussen
succes
greetz mastermindzh
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.