Geluid van laptop naar versterker vraagje!;-)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou hier ben ik weer, ik heb de tulpjes gestopt in de audio VCR en het werkt maar het geluid is nog steeds bagger en blikkerig.
Denk dat het nu aan instellingen op mijn laptop te wijten is. Ik heb hier wat instellingen gekopieerd. Er is dus wel degelijk een digital output, via Realtek dus.
Maar ik weet niet of het goed staat. Ook staat er bij aansluiting tulp via achterpaneel. Nou dat klopt al niet, er zijn alleen 3 tulp/jack uitgangen aan de zijkant, 1 met een koptelefoontje, 1 met een microfoon en de 3e kan ik niet thuisbrengen
zie hier;
Instellingen laptop.jpg
Ondersteunende indelingen.JPG
geavanceerd.JPG

Oh en hier nog wat apparaatgegevens, weet je genoeg nu denk je??
Apparaatgegevens.jpg

Kan er weinig mee, geen opgave van type laptop.

En je geeft info over de digitale uitgang terwijl je de analoge hebt ingesteld, die staat als standaard en dat moet ook, de instelling op de versterker zal aangepast moeten worden want die staat op analoog naar digitaal emuleren en dan krijg je dat de bassen niet worden weergegeven.

Wat gebeurt er als je op de laptop die digitale uitgang selecteert als standaard? dan wel die schakelaar op de receiver op de goede stand zetten.

Een foto van die in en uitgangen voor audio mag je ook hier plaatsen, denkelijk geen digitale uitgang maar je weet het niet hè.

Okee type laptop hier komtie:
Alternate 17CL35-GT555 Extreme II (500GB, GT555M, WLAN-N, BT)

dit is mijn versterker;
yam_rx_v430_rds_z1.jpg
zijkant laptop;
laptop 004 (Large).jpg

als ik de digitale output als standaard instel, komt er geen geluid uit mijn laptop, niets
en als ik op die knop stereo effect op de versterker druk, gebeurd er ook niets, geen bassen, niets.
hier de instellingen van de luidsprekers laptop:
instellingen luidsprekers laptop.jpg
instellingen luidsprekers laptop-verbeteringen.jpg
instellingen luidsprekers laptop-geavanceerd.jpg

Die rechter is een S/PDIF-Out Jack, die kan dan naar de coax in als je daar een kabel voor kan vinden (ik niet) maar analoog moet ook kunnen met de juiste instellingen, die Realtek staat op stereo?
Configuratiegui van die Realtek kun je gebruiken, zie alleen screenshots van de windows audiobeheer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan