Geluid van Mailwasher Pro in XP

Status
Niet open voor verdere reacties.

boekanier

Gebruiker
Lid geworden
13 jul 2007
Als ik nieuwe mail kreeg dan gaf Mailwasher een vrolijk en goed hoorbaar signaal te weten:

Notify wav (staat in 2 Windows mappen)

In Mailwasher kun je dit geluid specificeren en dat doe ik dan ook en verwijs naar één van de mappen.
Dit gebeurt in het Windows venster: "eigenschappen voor geluiden en audio apparaten".

Maar wat ik ook doe, opslaan, anders opslaan, oude bestanden teruggezet, andere wav gekozen, opnieuw geïnstalleerd, mijn geluidje is weg en er is een technisch "brrrrrrr" voor in de plaats gekomen.

Bij andere toepassingen is alles zoals altijd.

Wat kan er aan de hand zijn?

In dat zelfde keuze scherm niet per ongeluk een ander schema gekozen?

In dat zelfde keuze scherm niet per ongeluk een ander schema gekozen?

Bedankt voor jouw reaktie, welke ik met "nee" kan beantwoorden.
Het is Windows-standaard waarin ook de geluiden voor toepassingen van derden
staan.
Zo ook Mailwasher Pro - new mail - notify.wav.
Dit aangeklikt klinkt het vertrouwde geluid, maar de mail die net binnenkomt meldt zich weer
met een somber brrrrr:rolleyes::)

Start> configuratiescherm> Geluiden en audioapparaten> geluide> Melding bij nieuw emailbericht.

Wat staat daar?

Dit weekend mijn pc opnieuw geinstalleerd ivm aanschaf 1,5 Tb hdd, en zojuist de geluidskaart gefixt.
5 min geleden mailwasher 5 geluid geselecteerd. Werkt prima.

Laatst bewerkt:
Start> configuratiescherm> Geluiden en audioapparaten> geluide> Melding bij nieuw emailbericht.

Wat staat daar?

Dit weekend mijn pc opnieuw geinstalleerd ivm aanschaf 1,5 Tb hdd, en zojuist de geluidskaart gefixt.
5 min geleden mailwasher 5 geluid geselecteerd. Werkt prima.

Bij mij ook, maar werkt het bij jou ook als er nieuwe mail is?

Via start enz. kom je in het zelfde scherm en daar staat ook het zelfde.

Ik heb voor de mail-notificatie van Mailwasher geluid 1 en voor binnenkomende mail in Thunderbird geluid 2.

Werkt prima.

Ik heb voor de mail-notificatie van Mailwasher geluid 1 en voor binnenkomende mail in Thunderbird geluid 2.

Werkt prima.

Ik heb kontakt opgenomen met Mailwasher en kreeg een hele procedure te doen, maar
zonder resultaat.
De oorzaak zou zijn, dat bepaalde bestanden foute data hebben.
Maar het hielp niet en ik hoop, dat zij nog een andere truuk in de mouw hebben.
Natuurlijk houd ik je op de hoogte.

Ik heb van Mailwasher bijzonder goede en uitvoerige hulp gekregen.
Maar ook de laatste diepgaande poging van vandaag had geen resultaat.
Ik hoop nu maar, dat het goede geluid er zo opeens weer is, zoals het ook zo maar
verdween.
We houden het maar op een Windows mysterie.

In middels blijkt, dat niet alleen Mailwasher, maar ook PocoMail en Avast hier mank aan gaan.
Weg zijn de onder systeem benoemde wav geluiden en deze zijn vervangen door een beep
die uit de computer komt, dus niet via de externe luidsprekers???

Dus ik hoop, dat ik alsnog wat bijzondere tips krijg.want de voor de handliggende
zijn al zonder succes geprobeerd.:confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan