geluid van pc all in one

• Onderwerp starter Onderwerp starter jobi
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

jobi

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 mei 2012
Hallo,

Heb een vraag, heb een all in one pc aangeschaft (met ingebouwde luidsprekers) waar ik muziek mee afspeel.
Nu speel ik de muziek af via de versterker deze zit aangesloten via de audio uitgang mbv een jack (klein).
Tot nu toe gaat alles goed.
Maar nu wil ik de luidsprekers van de pc uitzetten omdat deze de muziek vrij hard afspeeld en dit eigelijk niet nodig is.
Heb al bij de optie volume regeling (geavanceerd) gekeken maar kan alleen maar zorgen dat alle muziek stopt dus ook die via de versterker gaat.
Hoop dat iemand mij kan vertellen of ik ook alleen de pc boxen (ingebouwd) kan uitzetten maar toch het geluid wat via de versterker gaat behoud.
Hoop op een reactie
alvast bedankt

Zou je een screenshot kunnen maken van: Configuratiescherm -> Geluid -> tablad Afspelen?

Zou kunnen zijn dat daar 2 geluids-uitvoer mogelijkheden zijn, de aansluiting en de ingebouwde speakers.

Hallo

ik zal straks eens kijken heb nu geen tijd maar het is een gebruikt scherm moet ook even kijken hoe ik dat jouw kan mailen door kopieren en knippen want is nl niet deze computer maar een andere anders zal ik het zo duidelijk mogelijk omschrijven.
bedankt zo ver
gr

Je haalt 't venster naar voren (dus je klikt erin), en je drukt de volgende toetscombinatie in: Alt + Printscreen (PrScrn)

Open dan Paint, en druk op plakken. (knop, links bovenin het scherm) Sla het vervolgens op, en ga naar http://www.imgdumper.nl

Upload het screenshot, en plaats de directe link hier.

wat je de tweede keer had geantwoord krijg ik niet voor elkaar.

Als ik configuratie open en klik op geluid dan zie ik een geluidschema waar onder staat: geen geluiden en windows standaard.
Maar daar staat niets ingevoerd! ( kan 1 van deze twee kiezen)

maar zegt dan gaat het vorige schema verloren als ik dat zou doen

staat ook nog een programma gebeurtennissen waar allerlei dingen in staan vermeld zoals apperaat verbonden kennisgeving van systeem enz
ik denk dat er maar 1 geluids uitvoer is kom er steeds maar 1 tegen maar krijg wel als ik de audio rechtsonder in het scherm geavenceerd open de mogelijkheid om pc, mic en line en wave en nog enkele andere dingen uit of aan te zetten maar deze reageren ook niet alleen wave en balans dan kan ik alle muziek(uitgangen) aan en dempen zetten.

Laatst bewerkt:
Versterker aanlsuiten op all in one

Hoi, net een Dell all in onze 23 aangeschaft. Prima apparaat. Nu wil ook de mijn versterker aansluiten op de PC zodat ik muziek kan afspelen over mijn speackers van mijn stereo. Ik loop ook tegen het probleem aan dat ik de speacker van mijn PC niet kan uitzetten zodat alleen het geluid over de speackers van mijn stereo gaat. Hoe krijg ik dit voor elkaar?

Grt Peter

@peet1975
Welkom op Helpmij.nl :thumb:
Beetje laat van onze kant, maar inbreken in een andermans topic is niet toegestaan. graag je eigen vraag stellen, gezien de leeftijd van deze topic gaat deze dan ook op slot.
Succes verder.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan