Geluid van PC naar Home Cinema Set

Status
Niet open voor verdere reacties.

leutjebreedbek

Gebruiker
Lid geworden
18 mei 2009
hallo

ik heb gelezen dat je het geluid van de computer naar de Home Cinema Set kan zetten
nu wil ik dat ook wel maar ik zou zo niet weten wat ik ervoor moet gebruiken en of mijn computer en DVD speler over de
juiste ingangen beschikken
de computer staat naast de dvd speler [kleine meter] dus voor eventuele kabel zou dat wel willen,
zou iemand weten welke kabel ik eventueel moet hebben of software of andere dergelijke dingen hiervoor?

alvast bedankt
mvg
sander2

oke zal ik daarnaar kijken wat ik trouwens ook voor stekkertje zag, en wat mij naar mijn mening daarop lijkt is een kabel met aan de ene kant ook zo'n gewone stekkertje [3,5mm] en aan de andere kant een rood en zwarte plugje

ik heb hierbij een bijlage gezet hoe dit eruit ziet, dus de rode en zwarte [die op de rode lijkt] zit aan de ene kant en die 3,5mm stekkertje aan de andere kant, is dit niet hetzelfde??:$

Bijlagen

• Foto0174.jpg
    Foto0174.jpg
    96,2 KB · Weergaven: 81
Mini jack 93,5mm) is hoofd telefoon aansluiting. Rood is rechter geluid en zwart (vaak wit op de apparaten) is linker geluid..

het is gelukt(y)
alle 2 bedankt voor de hulp(y)
1e keer had ik de 3,5mm stekkertje in de vekeerde ingang
hij moet dus in de groene ingang voor het geluid

De afbeelding die jij postte was idd van een zelfde stekkertje, alleen de tulp zag er anders uit. Je kunt hem gebruiken voor alles met een koptelefoonuitgang. Ikzelf heb mn mp3-stick aan de stereo hangen, ook een mogelijkheid...

Laatst bewerkt:
hee ja:O
dat is indd een goede tip
kan ik m eventueel ook aan de telefoon doen
of indd ook aan de MP3 speler

bedankt voor de tip:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan