Geluid verslechtert bij lange activiteitsduur computer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Casjebasje

Gebruiker
Lid geworden
28 okt 2007
Hallo helpers,

Ik heb de laatste last van een vervelend probleem voor een fanatieke muziekbeluisteraar als ik. Als de computer een hele tijd aanstaat begint het geluid opeens te verslechteren als ik geluid afspeel (MP3's, films, internet, alles) terwijl ik aan het internetten ben. Voor zover ik weet heb ik hier pas sinds kort last van, weet iemand wat ik moet doen?

Alvast bedankt.

Laatst bewerkt:
laptop?
gewone pc met boxen?
volle sterkte of met oordopjes/hoofdtelefoon

ik weet namelijk alleen dat als je eerst met oordopjes in je boxen doet en daarna eruit en dan de boxen aan dat het muziek dan inderdaad slecht is

Ik luister via een computer met daarop boxen aangesloten van Logitech.
Het is wel vreemd, want zodra ik de PC weer opnieuw heb opgestart is het probleem verholpen, totdat de PC weer een tijdje heeft aangestaan...

Oke, ik heb precies hetzelfde gehad maar bij mij lag het aan dat de stekker van de subwoofer niet goed aangesloten was en toen ik die er verder indrukte was het verholpen

wat ook kan ik weet niet of je ook 2 boxen hebt met een stekkertje een rode en groene van 3,5mm als je daar eerst je oordopjes of microfoon in doet en dan weer aan dat wil soms ook wel helpen

wat je ook kunt doen is even kijken bij configuratiescherm,geluid en audioapparaten en daar even kijken of configuratiescherm,systeembeheer,computerbeheer,apparatenbeheer,en dan daar kijken of je boxen volledig werken

veel succes:thumb:;)

Ik heb wat dingen uitgeprobeerd, en ik weet niet precies waar het goed is gegaan, maar alles is verholpen. Iedereen bedankt! :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan