Geluid vervormt met Explorer

Status
Niet open voor verdere reacties.

lisalady

Gebruiker
Lid geworden
23 jul 2008
Hey allemaal!

Zo vreemd heb nix nieuws gedownload maar ik had het niet door eerst dacht ik dat het aan mijn video lag van telefoon.

Anyways als ik dus geluid afspeel via winamp direct van harde schijf mijn mp3 muziek is er nix aan de hand.

Als ik muziek afspeel via explorer dan is duidelijk te horen dat mijn geluid vervormd!! Dus zoals video via Hyves of Youtube..

Maar again zoals dvd of mp3 vanuit pc zelfs is er nix aan de hand..Het is alsof iets conflictmet mijn explorer and sound...

Tjee dit heb ik nooit eerder mee gemaakt.

Er staan geen uitroep tekeningen dus niet zo dat ik iets opeens opnieuw moet installeren..Wel heb ik ff andere geluids opties uit en aangezet om te testen of iets conflict..maar zie nix vreemds.

Is er mischien een tool dat ik kan draaien die iets kan vinden mischien of hebben jullie dit weles eerder mee gemaakt?

Is wel echt duidelijk typisch een leuke windows probleem *zucht*....

Tnx alvast!

Lisa

Laatst bewerkt:
Download & Installeer Mozilla Firefox en kijk eens of je geluidsvervorming weg is,

Als je firefox toch liever niet gebruikt dan raad ik je aan om de nieuwste IE te installeren.

Helaas had vandaag studie dag . Maar ben hele dag bezig geweest heb firefox geinstalleerd..Zelfde probleem...Ook als ik bijv video van Nugget video op start is het geluid vervormd.

Dus via youtube en via hyves zelf gemaakte video bestand van mpg4 nokia filmpje...is het geluid vervormd.

Alleen geluid van windows en winamp bijv is het goed.

Dus het lijkt iets in XP te zitten en drivers .

Heb dan ook hele xp verwijderd NTFS geformateerd alles weer opgezet zelfs op andere partitie maar ja...8 uur verder *zucht* haha is het nog steeds zelfde probleem!

Vaag he?

Snap het niet zelfs opnieuw XP eroverheen lukt ook niet herstel ook niet . Daarom wasik maar overgegaan hele xp erop nieuw op te zetten.

Meer tips?

Tnx alvast!

Hier ben ik weer!

Nou je gaat het niet geloven maar opeens kwam het in me op!! hahaha ooh shame shame shame ..Maar ging ff kijken naar audio kabel of daar niet iets mee is is dus niet normale audio kabel maar die andere svideo gebeuren.

Toen dacht het kan gewoon niet aan pc liggen..en ja hoor! Het lag aan instelling van mijn versterker *ZUCHT ZUCHT ZUCHT* Nou dan baal je hahaha maar goed...Is Harman Kardon die ik gekoppelt heb aan pc en mijn tv dus geen monitor nix.

Nou goed weet aardig wat van pc's af maar soms moet je niet al te moeilijk gaan denken...

Anyways problem is solved want alles werkt perfect zelfs mijn Ciscp CCNP nugget video wat ff belangrijk voor me was..Nou ga ff verder studeren ..

Again thanks!!

Fijne avond!

ps

Tja 1 voordeel..pc is lekker opgeschoont na 2 jaar mischien moest het toch x gebeuren :rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan