Geluid vervormt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geplaatst door erwin32
Mijn geluidskaart is geintegreerd op het moederbord dus kan hem er niet uithalen...
Maar je kan hem wel uitschakelen en een PCI-geluidskaart erin stoppen. Probeer het nou gewoon eens...
 
Geplaatst door Steve
Maar je kan hem wel uitschakelen en een PCI-geluidskaart erin stoppen. Probeer het nou gewoon eens...

Waarom zou ik? Het licht niet aan mijn geluidskaart want zoals ik eerder al schreef het is sinds ik Windows XP heb...

Overigens is dat Everest dan ook overbodig aangezien het geen hardware probleem kan zijn.
 
Dat wil niks zeggen. Er kunnen bijvoorbeeld slechte drivers geïnstalleerd zijn (die niet goed werken onder XP). En met een andere geluidskaart kan je de diagnose al een stuk beter stellen (vervormt het geluid dan niet, ligt het waarschijnlijk aan de kaart of de drivers; is het probleem hetzelfde, dan kan je dat alvast uitsluiten).

Maar goed. Heb je al eens geprobeerd de hardwareversnelling lager te zetten? Configscherm > geluiden/audioapparaten > geavanceerd (onderaan) > prestaties > bovenste schuifbalkje een of twee streepjes naar links verschuiven.
 
Geplaatst door Steve

Maar goed. Heb je al eens geprobeerd de hardwareversnelling lager te zetten? Configscherm > geluiden/audioapparaten > geavanceerd (onderaan) > prestaties > bovenste schuifbalkje een of twee streepjes naar links verschuiven.

Had ik nog niet gedaan, heb ik nu gedaan. Eens kijken of dit helpt. Hij staat er nu om te beginnen 1 terug.
Wat moet ik doen met die onderste schuif, conversie?
 
Ok dan hou ik het zo. Nu maar hopen of dit wat helpt.
 
Ik heb wel eens gehad dat mijn beeldscherm vervormde doodat de boxen te dicht bij de monitor geplaatst waren. Sluit eens een ander setje boxen aan of plaats ze verder van de monitor. (you never know!).
 
Geplaatst door Plokkie26
Ik heb wel eens gehad dat mijn beeldscherm vervormde doodat de boxen te dicht bij de monitor geplaatst waren. Sluit eens een ander setje boxen aan of plaats ze verder van de monitor. (you never know!).

Daar ligt het niet aan anders zou ik het constant moeten hebben, overigens staan mijn boxen een stuk lager dan mijn monitor dus van instraling is geen spraken....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan