geluid via cd speler

Status
Niet open voor verdere reacties.

trick

Gebruiker
Lid geworden
6 dec 2002
Is het mogelijk om luidsprekerboxjes op de uitgang van de cd-rom speler te plaatsen en dan muziek uit zowel de monitorspeakers als de luidsprekerboxjes te horen? Ik heb winxp. Wat moeten de instellingen dan zijn in het configuratiescherm spraak geluid en geluidsapparaten?

Zodra jij op de voorzijde van je cd rom een stekkertje in het gaatje van de hoofdtelefoon stopt dan gaat de geluidskaart uit.
Dus het zal niet werken zoals jij wilt.

Is er eigenlijk wel een manier om de monitorspeakers tegelijk met de losse bureaubladspeakers te laten spelen? De monitor heeft een eigen losse plug en 2 ingebouwde zijspeakers?

Trick,

Ik heb een plugje gekocht met twee uitgangen en die in de deluidskaart gestoken.
een gaat naar mijn versterker in de kamer en een naar de speakers op mijn bureau.
Dit werkt perfect

Het lijkt mij een oplossing voor mijn probleem en zal op zoek gaan naar een dubbelplug. Wat ik alleen niet begrijp is dat degene die mij met dit probleem heeft opgezadeld zegt dat hij het altijd beiden tegelijk heeft gedaan toen win 98 er nog op zat. Ik vind daar dan geen verklaring voor. maar in ieder geval alvast bedankt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan