Geluid via hdmi kabel naar tv

Status
Niet open voor verdere reacties.

jdcvanderwal

Gebruiker
Lid geworden
6 sep 2010
Hoi

Ik heb nu het geluid van mijn computer naar mijn pc maar als mijn tv uitzet en later weer aanzet dan staat er dat de hdmi kabel niet is aangesloten maar ik heb wel beeld en als ik de computer opnieuw opstart doet hij het wel.

Dus ik heb nu de vraag kan ik weer geluid krijgen zonder mijn pc weer opnieuw op te starten?

Ja, dat kan. Ga naar geluid in configuratiescherm. klik hier op de TV. druk op als standaard instellingen en dan moet het werken. Elke keer dat je de TV aansluit. Als hij niet aangesloten is is laptop gewoon weer standaard.

ja dat heb ik al maar als ik mijn tv afsluit is hij weer standaard en dat wil ik niet!

ok dus je wil het maar 1x. dan moet je gewoon bij geluid dubbelklikken op de tv en dan doet hij het 1x. denk ik

nee ik wil gewoon dat hij altijd het geluid via de hdmi kabel en dat ik mijn DESKTOP niet elke keer opnieuw op moet starten voor het geluid als mijn tv uit heeft gestaan en later weer aanzet

je trekst de HDMI kabel uit je DESKTOP en doen hem er dan weer in

ja dat kan maar ik gebruik mijn tv als beeldscherm van mijn desktop en als ik dan mijn pc even niet gebruik en mijn tv uitzet en ik ga later weer computeren moet ik elke keer die hdmi kabel erin en eruit doen!

Is er geen programma die dit kan oplossen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan