Hallo,
Ik heb een probleem met de onboardgeluidskaart van het moederboard: ASUS P5K-E Wifi-AP Edition [90-MBB6U1-G0EAY00Z]
Besturingssysteem: Windows Vista Ulitmate 64bit.
Software audio: SoundMax Blackhawk.
Ik kan mijn audio op 2 manieren beluisteren: via de SPDIF coaxiale uitgang naar mijn reciever en via mijn headset.
Ik krijg het echter niet voor elkaar om bij het afspelen van muziek tegelijk geluid te krijgen uit de headset en uit de reciever.
Ik begrijp wel dat de één digitaal is en de ander analoog maar op mijn oude systeem met xp en Audigy van creative had ik hier geen problemen mee.
Ik kan onder Geluid bij Vista de standaard veranderen maar om elke keer zo te moeten switchten lijkt mij niet de bedoeling.
Heeft iemand enig idee hoe ik deze 2 signalen tegelijkertijd kan laten werken?
Ligt het probleem aan Vista? of aan het moederboard/software?
Na 4 uur nonstop ermee bezig te zijn geweest kom ik er zelf niet meer uit.
alvast bedankt!
Ik heb een probleem met de onboardgeluidskaart van het moederboard: ASUS P5K-E Wifi-AP Edition [90-MBB6U1-G0EAY00Z]
Besturingssysteem: Windows Vista Ulitmate 64bit.
Software audio: SoundMax Blackhawk.
Ik kan mijn audio op 2 manieren beluisteren: via de SPDIF coaxiale uitgang naar mijn reciever en via mijn headset.
Ik krijg het echter niet voor elkaar om bij het afspelen van muziek tegelijk geluid te krijgen uit de headset en uit de reciever.
Ik begrijp wel dat de één digitaal is en de ander analoog maar op mijn oude systeem met xp en Audigy van creative had ik hier geen problemen mee.
Ik kan onder Geluid bij Vista de standaard veranderen maar om elke keer zo te moeten switchten lijkt mij niet de bedoeling.
Heeft iemand enig idee hoe ik deze 2 signalen tegelijkertijd kan laten werken?
Ligt het probleem aan Vista? of aan het moederboard/software?
Na 4 uur nonstop ermee bezig te zijn geweest kom ik er zelf niet meer uit.
alvast bedankt!