geluid vista 64bit

Status
Niet open voor verdere reacties.

ericvanbelgie

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
19 apr 2002
Ik heb mijn PC geformateerd op XP en nu vista 64 bit geinstalleerd , werkt perfect maar ik heb geen geluid, in de aparetenbeheer staat geen gele uitroepteken , hoe komt het dat ik geen geluid meer heb ??
Zijn de drivers standaard bij vista voor het geluid, zo ja waar moet ik zoeken , mijn boxen zijn aangesloten ook heb ik ze in en uit geplugt het werkt niet, wanneer ik een USB koptelefoon aansluit heb ik wel geluid ...

AFBEELDING IN DEEL 2 !

Laatst bewerkt:
Ik heb mijn PC geformateerd op XP en nu vista 64 bit geinstalleerd , werkt perfect maar ik heb geen geluid, in de aparetenbeheer staat geen gele uitroepteken , hoe komt het dat ik geen geluid meer heb ??
Zijn de drivers standaard bij vista voor het geluid, zo ja waar moet ik zoeken , mijn boxen zijn aangesloten ook heb ik ze in en uit geplugt het werkt niet, wanneer ik een USB koptelefoon aansluit heb ik wel geluid ...

ZIE AFBEELDING , alleen geluid HDMI gaat, maar ik wil dat het eerste icoontje gaat maar dat blijft niks aangesloten ???

Bijlagen

• geluid.gif
    geluid.gif
    33 KB · Weergaven: 36
Ga eerst even kijken bij de geluids-instellingen (start -> intypen mmsys.cpl -> enter).
Onder het eerste tabblad Afspelen zie je waar het geluid heen wordt gestuurd. Staat daar (onder de tekst Luidsprekers) wel jouw geluidskaart vermeld?

Het geluid wordt na het derde icon gestuurd (dus de onderste) zoals in de afbeelding, je ziet er ook bij afspelen van geluid het niveau in groen ....
Maar ik hoor niks door mijn boxen omdat ik denk dat de bovenste moet inwerking treden ...

ik denk dan toch dat je best voor de zekerheid toch maar eens je driver van je geluidskaart gaat installeren (zoek de nieuwste versie op het internet) ookal staat er geen uitroepteken in apparaatbeheer is het geen zekerheid dat het zou werken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan