Geluid + volume knoppen werken niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

vondia

Gebruiker
Lid geworden
12 mrt 2008
Hallo,
Ik heb deze week een nieuwe Sony Vaio VGN-AW11M/H laptop gekocht. Was in het begin erg tevreden. Zeer goed beeld en geluid. Maar eneens toen ik mijn pc net weer aanzette werkten de volumeknoppen niet. Ook het geluid werkt niet. Er wordt helemaal geen foutmelding gegeven. Ik was erg verrast want ik had helemaal niks bijzonders gedaan in de tussentijd.
Ik heb al veel andere topics bekeken, maar ik heb niet echt de oplossing kunnen vinden.

Goedemorgen,

Per ongeluk niet in een of ander muziek/spel programma je geluid uit gezet.

Modag

@pilootnour5
nee ik heb nu nergens geluid.

@Modag
dta zou denk ik best wel eens kunnen, maar ik had voordat ik de pc uit had gezet nog wel geluid.

Hoi,

Heb je al bij apparaat beheer gekeken of daar geen vreemde tekens staan.
Misschien de fn toets gebruikt zoals op deze link wordt aangegeven.

En misschien dat er een knopje voor het geluid op het notebook per ongeluk uitstaat als dat er tenminste opzit

Modag

Laatst bewerkt:
Er staan geen bijzondere tekens bij apparaatbeheer. Ik heb ook geen fn-toets voor het geluid. Er kan heel misschien wel een knopje uit staan, maar voor zover ik weet heb ik die niet. Ik zit nu op het werk en ik zal vanavond weer op mijn laptop kunnen.

Hoi,

Het moet iets simpels zijn dus daarom wacht wel tot vanavond.

Modag

Ik heb geen aparte knop erop zitten die uit staat. Maar ik heb wel een programma dat vast op de pc stond (Dolby Control Center) waarop je kan zien dat het geluid in een soort van mute stand staat. Ik kan dat verder niet veranderen in dat programma zelf. Het zal inderdaad wel iets simpels zijn maar ik kan het niet vinden:confused:

edit: verder zie ik nu ook dat als ik in WMA muziek afspeel je in de VAIO Control Center onder geluid je zelfs een groen balkje op en neer ziet gaan(zie afbeelding)
edit2: hmmm... nu is ook dat mute tekentje weg in de dolby control center. Overal zie je nu dat er muziek wordt afgespeeld, je hoort het alleen niet
geluidx.jpg

Laatst bewerkt:
VRAAG OPGELOST: Ik heb m net voor de zoveelste keer opnieuw opgestart en nu werkt het geluid weer wel. Nou ja heel raar allemaal.

Goedemorgen,

Ja het zijn fijne dingen af en toe die pc's ,maar fijn dat het gelukt is om weer geluid te krijgen en veel plezier met de sony.

Modag

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan