Geluid werkt niet alleen bij Skype

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tomet12

Gebruiker
Lid geworden
26 dec 2011
Ik heb een hp Windows xp professional desktopje met een nieuwe graphics kaart erin en 7.1 surround sound geluidskaart maar mijn geluid werkt niet alles is goed ingesteld enzo maar het enige waar het bij werkt is Skype want daar heb ik een soort van menutje waar ik kan kiezen welke hardware ik wil gebruiken maar als ik bijv een filmpje op YouTube kijk werkt het geluid niet eens een beetje ook niet als ik game wekt het geluid niet ik heb alles geprobeerd ik heb gewoon mijn monitor via hdmi aangesloten op mijn videokaart en werk met de speakers in de monitor mijn monitor is een Sony bravia (eigelijk een tv)

Heb je de videokaartdrivers geïnstalleerd? Zo ja: rechtermuisknop op het luidsprekertje rechtsonderin --> afspeelapparaten en daar moet je de videokaart (HDMI output) instellen als standaard geluidsoutput

Ik heb te vroeg gejuicht wat het dus is nu heb ik wel geluid bij alles maar het geluid komt uit de speaker en ik heb op hp.com/nl een scan gedaan ik heb gewoon alle drivers Ik heb het zelfs zo ingesteld: speakers ingebouwd in monitor maar het komt uit de computer ik weet niet of het hierdoor komt maar ik heb twee monitoren een op vga de ander op hdmi maargoed vraag niet opgelost

Hoi Tomet,

Probeer je verhaal eens iets duidelijker op te schrijven en leestekens zoals punten te gebruiken. Het is mij nu niet helemaal duidelijk wat het probleem is namelijk.

- Beschrijf eerst eens je opstelling van de apparatuur en hoe deze aangesloten zijn.
- Hoe je wil dat het gaat werken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan