Geluid werkt niet goed

Status
Niet open voor verdere reacties.

Anne1219

Gebruiker
Lid geworden
27 aug 2009
Hallo,

Ik heb hetzelfde probleem. Ook mijn geluid maakt een krakend geluid bij het afspelen van muziek of video (op internet of van de harde schijf af). Bij Ladyti lag het dus aan de hard schijf? Ik heb net een nieuwe laptop (HP Pavilion G6) dus daar zou het toch niet aan moeten liggen? Verder heb ik een trust blue precision muis aangesloten maar verder niks. Het maakt niet uit of ik koptelefoon heb aangesloten of het geluid gewoon via de boxen van de laptop afspeel.. af en toe komt dat krakende geluid voor..
Iemand enig idee hoe dit kan?

Alvast bedankt!

Wat voor een geluidskaart heb je?
Heb je de nieuwste drivers voor die geluidskaart? Waarschijnlijk gebruik je op de ene hardeschijf oudere drivers.

Ga naar Start -> Rechtermuisknop op Computer --> Eigenschappen. Dan zie je linksboven staan Apparaatbeheer. Daar klik je op. Dan klik je op het +je bij besturing voor geluid, video en spelletjes. Daar staat de naam van je geluidskaart

Oke, verwijder IDT High Defenition Audio Codec door met de rechtermuisknop erop te klikken en dan Verwijderen. Start de PC opnieuw op. Windows gaat dan de standaard drivers installeren. Kijk eens of het probleem dan verholpen is.

Ik heb het geprobeerd maar het gebeurd nog steeds. Af en toe zo'n krakend geluid

Heb je alsnog een eigen topic gegeven, je bent toen erdoor geglipt.
Het is niet toegestaan in anderman's topic in te breken.

Laatst bewerkt:
Oh mijn excuses.

Weet iemand nog een andere mogelijke oplossing voor mijn geluidsprobleem? Of heeft iemand ervaring met de helpdesk van HP? Is die goed te bereiken en werken ze een beetje goed mee?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan