Geluid werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

mango

Gebruiker
Lid geworden
27 aug 2006
Hallo, ik heb een vraag aan jullie en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, in eens werkt mijn geluid van me pc niet meer, ik heb zo'n kabeltje dat in me pc naar me sterio toren gaat, ik weet niet de naam van zo'n kabeltje maar ik denk dat een gemiddelde ict'er wel weet wat voor kabeltje ik bedoel:P
Ik vind raar want gisteren werkte ie gewoon nog prima me geluid, en toen vandaag werkte die niet meer maar toen ging ik kijken en was het kabeltje eruit van me pc, niet bij me sterio toren, nu deed ik hem er weer in ik moest eventjes kijken in welke want je heb groene blauwe bruine etc.toen deed ik hem in de juiste geloof ik, en toen werkte die weer, toen ging ik naar beneden om wat drinken te halen en toen werkte die in eens niet meer en nu helemaal niet meer, het lijkt me sterk dat er iets kapot is in me pc want ik krijg geen enkel foutmelding alles werkt perfect behalve me geluid.

hier mijn onderdelen voor de zeker heid:
Asus p5w dh deluze
Intel conroe E6600 2.40 ghz
Ati radion X1900XTX 512 mb
2 gb duel channel geheugen op 800mhz
geluids kaart weet ik niet lolz:S

ik hoop dat iemand mij kan helpen en soz voor enige typ foute heb haast:)

mvg,richard

Jammer dat je niet vermeldt welke Windows-versie je hebt. En dat kabeltje, is dat een S/P-DIF glasvezelkabel? Want die moet dan in de speciale SPDIF-uitgang van je PC gestoken worden. Is het een "gewone" Line-out kabel, dan zal hij (waarschijnlijk) in de zwarte uitgang van je PC moeten. Maar dat moet in de manual van je PC staan.

NB: bij geluidsproblemen loont het wel de moeite als je opzoekt welke geluidskaart je hebt. :confused:

Jammer dat je niet vermeldt welke Windows-versie je hebt. En dat kabeltje, is dat een S/P-DIF glasvezelkabel? Want die moet dan in de speciale SPDIF-uitgang van je PC gestoken worden. Is het een "gewone" Line-out kabel, dan zal hij (waarschijnlijk) in de zwarte uitgang van je PC moeten. Maar dat moet in de manual van je PC staan.

NB: bij geluidsproblemen loont het wel de moeite als je opzoekt welke geluidskaart je hebt. :confused:

lama het is al opgelost, het was een ander probleem, ik moest ingang hebben inplaats van uitgang thx for help:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan