Geluid werkt niet na installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Quincy1974

Gebruiker
Lid geworden
4 dec 2005
Voordat ik mijn computer opnieuw installeerde, deed het geluid het prima, maar na die tijd is er geen geluidje te bekennen!

Als ik naar het configuratiescherm ga en op spraak, geluid, etc. druk, ga ik naar geluiden. Er wordt meteen aangegeven dat ik geen audioapparaat heb.
Er is verder geen geluidapparaat aangegeven.

En nu?

Heb je de drivers van je geluidskaart al een keer opnieuw geinstalleerd?
Zo nee installeeer deze eens opnieuw.

Heb je na herinstallatie alle drivers ook weer geinstalleerd?
Dus van je moederbord, geluidskaart en videokaart bijvoorbeeld?

Je hebt vast nog wel de installatie CD-rommetjes liggen van al die hardware, of niet?
Is wel iets om klaar te hebben liggen zodra je Windows opnieuw gaat installeren.

Nou... ik weet het niet. Ik heb de home windows xp cd liggen en daarmee heb de c schijf ook opnieuw geinstalleerd.
We hebben deze computer destijds bij de Aldi gekocht en alles ze erop. Verdere cd's zijn meer programma's zoals: Works, Picture it, Nero, etc.

er zit vast ook een schijfje bij met drivers voor het Moederbord, geluidskaart etc.
Goed zoeken.

Nee, het zijn verder allemaal programma's en er zit een application and support cd bij van Medion. Is dat het dan?

Geplaatst door Quincy1974
Nee, het zijn verder allemaal programma's en er zit een application and support cd bij van Medion. Is dat het dan?

dat is hem ja, ga via hardware de stuurprogramma's/drivers installeren.enne doe de cdrom er maar in en verwijs erna:thumb:

trouwens volgens mij staan op je D schijf ook de drivers

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan