Geluid werkt niet.

• Onderwerp starter Onderwerp starter Pesu
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Pesu

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
30 apr 2010
Hallo,

Mijn geluid werkt niet. Ik heb me al kapotgezocht op google/helpmij maar ik kan niks vinden.

Het is opgetreden nadat ik mijn moederbord in een andere kast heb gestopt. Daar waren de aan/uitknopjes van kapot dus het mijn mobo weer terug gezet. alles werkt gewoon maar ik heb dus geen geluid uit mijn boxen.

Als ik mijn boxen eruit haal krijg ik hier geen melding van oid. Ik ben bang dat mijn mobo dus kapot is.

Iemand raadt?

mvg,

Probeer de drivers eens opnieuw te installeren.

Je moederbordopzoeken en daarna naar de site van de fabriekant gaan, en daar de audio drivers zoeken

Suc6! :thumb:

Grt

Rens

Direct in me mobo, waarschijnlijk is die toch kapot ja:confused::mad:

zoiets heeft toch vaak met drivers te maken. Toch raar dat het niet werkt.

Dat word een nieuwe geluidskaart kopen dan denk ik.

Grt

Rens

Ik heb ook een keer gehad dat 1 van mijn boxen in het beeldscherm het niet meer deed. Toen heb ik een speaker instalatie moeten kopen om er vervolgens achter te komen dat daar ook een box het niet van deed. Bij mij lag het ook aan de geluidskaart.
Wat je misschien wel kunt proberen is (als het kan) de kaart in een ander slot doen. Misschien is het slot dat je nu gebruikt wel kapot.

gast0446

Ik heb ook een keer gehad dat 1 van mijn boxen in het beeldscherm het niet meer deed. Toen heb ik een speaker instalatie moeten kopen om er vervolgens achter te komen dat daar ook een box het niet van deed. Bij mij lag het ook aan de geluidskaart.
Wat je misschien wel kunt proberen is (als het kan) de kaart in een ander slot doen. Misschien is het slot dat je nu gebruikt wel kapot.

gast0446

Weer een overbodige reactie helaas, TS zegt dat het om de aansluiting direct van het mobo gaat, dus geen losse geluidskaart.
Even lezen aub

Hallo,

@ mrmusic, maakt niet uit, het ondersteund mijn verhaal en maakt het zeker dat het toch kapot is. Dan maar een geluidskaart kopen.

Bedankt allemaal.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan