geluid windows XP

Status
Niet open voor verdere reacties.

tjima

Gebruiker
Lid geworden
17 dec 2001
Berichten
858
ik heb een vraag over het geluid .
ik heb sinds kort mij pc opnieuw met windows XP geinstalleerd . nu krijg ik geen geluid meer.
heb wel een paar keer de drivers geinstalleerd en zodra ik ze heb geinstalleerd dan doet mijn geluid het ook . maar als ik mijn PC weer opnieuw opstart dan heb ik geen geluid meer .
bij het installeren geeft ie wel aan dat hij het logo windows niet herkend dan vraagt ie of ik wil doorgaan . dat doe ik dan ook en word ie geinstalleerd. en weer bij het opstarten heb ik weer geen geluid .
wat doe ik verkeerd.
misschien een verouderd driver ????
heeft wel altijd gewerkt op XP.!!!!


mvg
tjima
 
mssn staat je geluid uit! Klinkt mssn dom maar het kan dat heb ik laatst ook gehad.

Ga naar:

Start > Programma's > Bureaublad Assecoires > Entertainment > Volume Control

Ik weet niet wat er bij de laatste 2 dingen staan omdat ik een engelse versie van XP heb. Maar dat is niet zo moeilijk. Mssn staat daar je geluid uit of heel zacht.
 
de volume staat wel goed . wand ik heb wel geluid wanner ik het heb geinstallerd. zodra ik mijn PC weer opnieuw opstart heb ik weer geen geluid meer
 
Geplaatst door tjima
de volume staat wel goed . wand ik heb wel geluid wanner ik het heb geinstallerd. zodra ik mijn PC weer opnieuw opstart heb ik weer geen geluid meer

dat had ik gelezen! alleen soms verandred het..het was het proberen waard
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan