geluid zacht bij msn na windows opnieuw geinstaleert te hebben

• Onderwerp starter Onderwerp starter feef
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

feef

Gebruiker
Lid geworden
19 jun 2006
hallo wie weet raad? nadat windows er opnieuw op is gezet is mn geluid zacht bij mn kennissen bij msn en skype ik zie bijvoorbeeld ook dat hij mn groene schuifjes niet naar de top brengt als ik praat en ik heb wel de schuifjes naar de top gezet help me svp

weet niemand denk ik

26 keer bekeken en niemand weet wat er is ?

Windows nieuw erop gezet.

Ook alle drivers eropnieuw opgezet¿

Die van je geluidskaart ook erop gezet¿

gr. Marcel

Misschien msn eraf gooien en opnieuw installeren.

gr. Marcel

kijk ook ff naar je instellingen van je geluidskaart,,

betreffende microfoon etc.......

nee hoor

en waarom is het met skype ook zo dan ? het zit zuiver in mn instellingen maar waar? grt feef

in configuratie scherm kijken onder geluiden en audio apparaten..

dan geavenceerd klikken - als het goed is krijg je dan de volume regeling te zien.

daar kan je verschillende opties bekijken...

gr Marcel

ok

ben er al 4 dagen mee bezig dus daar heb ik allemaal naar gekeken

Ik gebruik zelf geen skype,, dus meer info zal ik niet meer kunnen geven..

Je geeft al aan dat je al die instellingen hebt nagekeken.

Misschien dan de laatste optie om skype dan een keer eraf te halen en er weer opnieuw opzetten.
En vandaar de instellingen van skype weer nagaan.

Je hebt al gezegd dat windows eropnieuw opstaat, betekent vaak veel updaten van alle proggies...
Je zal weer van de grond af moeten beginnen en hopelijk vind je dan het probleem..

gr. Marcel

Nog een kleine vraag¿

Je kennissen hoor je zachtjes¿
Hoor jij hun zelf wel goed¿

gr.Marcel

Het wordt er niet makkelijker op..

Aangenomen dat je alle instelling goed hebt nagekeken,, doe je microfoon het goed bij een ander proggie¿ Zoals een audio proggie die je hebt¿

gr. Marcel

ik heb zelf audacity als een proggie , daar kan je goed je microfoon testen en opnemen.

gr. Marcel

nee hoor

die microfoon is goed ik heb dat progje ook gebruikt maar daar zit het niet het zit ergens bij mn instellingen mn maat heb het ook

Ik heb wat gegoogled en vond deze passage:

Het is mogelijk een gesprek te voeren door gebruik te maken van de ingebouwde microfoon van de webcam of een andere microfoon die zich in of bij uw computer bevindt. Het volume van de zendende microfoon kunt u naast het kleine venster met uw eigen portret regelen. Het volume van de ontvangende luidspreker is naast het grote beeld van uw gesprekspartner in te stellen.

Het is afkomstig van deze site: http://home.zonnet.nl/mertens2518hg/msn webcam.htm

gr. Marcel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan