• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hoornvan

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
10 feb 2002
Hallo helpmij leden,

Ik vraag mij af ofdat het mogelijk is om als een cel een bepaalde waarde berijkt heeft, dat er dan een geluid gegeven kan worden?

Ik gebruik office 2000

Al vast bedankt

Hallo bennie,

Dat is niet wat ik bedoelde.
Met het programma wat je kunt kopen, moet je met de cursor de cel selecteren om te horen wat er in die cel staat.
Ik wil juist als ergens iets invult b.v.b D60 en in C15 word de waarde 100 berijkt dat er dan een geluidje gegeven word.
Het is misschien niet erg duidelijk, maar je begrijpt wel wat ik bedoel.

Groetjes Hoornvan

Lees deze berichtjes eens door.

Groetjes,
Bennie

Hallo Bennie,

Sorry dat ik zolaat reageer op je bericht, er zijn een hoop dingen tussen gekomen en die moesten voor.
Ik heb naar die laaste dingen gekeken en geprobeerd maar tot op heden is het niet gelukt, ik zal wel iets fout gegaan hebben.
Bij het afsluiten van de PC kreeg ik de mededeling dat Excel niet afgesloten kon worden en dus heb ik de schakelaar maar gebruikt.
Als ik wat meer tijd heb ga ik het nog ens proberen.

Groetjes Hoornvan

Hallo Bennie,

Het wil maar niet lukken.
Als ik de pc wil uitzetten dan krijg ik steeds de mededeling dat excel niet afgesloten kan worden.
Ik doe het dus gewoon maar op de oude manier en kijk af en toe naar die bewuste cel.

Iedereen die naar de vraag gekeken heeft en degene die een oplossing had vriendelijk bedankt voor jullie moeite.

Groetjes Hoornvan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan