geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.

svennies

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 nov 2003
ik heb problemen met mijn geluid en hoop dat iemand mij kan helpen

ongeveel 2 weken geleden heb alles opnieuw moeten instaleren want ik wat een beetje te veel virusen op mijn computer maar na dat ik windows en zo er weer op had gezet deed mijn geluid het niet ik weet ook niet wat er aan de hand is mijn computer geef als fout aan dat er geen hardware is of dat deze niet juist is geinstaleerd (ik weet daarom ook niet waar onder ik hem moet zetten hardware of software) ik heb een
medion computer
meer informatie over de computer kunt u op deze link vinden http://www.hardavenue.com/reviews/medion80081.shtml
bedankt alvast

U hebt geen geluidskaart op de computer geïnstalleerd of deze functioneert niet goed. Als u geen geluidskaart hebt geïnstalleerd, moet u deze installeren voordat u in een digitaal media-bestand naar audio kunt luisteren. Als u wel een geluidskaart hebt geïnstalleerd, kunt u met de documentatie het probleem oplossen.

Fout-id = 0x80040256, Oplossings-id = 0x00000000

dit krijg ik dan ik zou het nu zelf echt niet meer weten

Er staat ook een driver op een cdrom die bij je systeem is geleverd. Heb je hier al op gekeken?

ja ik heb al door die cd heen gebroust maar dat werkte ook al niet

Geplaatst door svennies
ja ik heb al door die cd heen gebroust maar dat werkte ook al niet

Die cd heb je nix voor nix gekregen en de goeie driver staat hier op. Neem es rustig de tijd zou ik zeggen.

Zo te zien heb je een onboard geluidskaart en die drivers zitten op je moederboard cd (als het goed is). Net als wat muurhond zegt, rustig de cd doorspitten.

bedankt
bij de voor jullie hulp het stond inderdaad op de cd maar ik heb verkeert gezocht nogmaals bedankt

Oke je hebt de drivers gevonden maar is het probleem nu opgelost ??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan