geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.

mohamed11

Gebruiker
Lid geworden
7 dec 2004
Berichten
6
ik ben mijn stuurprogramma kwijt van mijn geluidskaart en ik kan er geen geluid meer uitkrijgen
 
antwoord

je bent al bedankt voor de moeite te doen hier is de naam van de geluidskaart creative SB PCI128 (ensoniqE1371) soundcard
 
Ik heb eigenlijk hetzelfde probleem dat ik geen geluid meer heb. Als ik muziek afspeel krijg ik geen geluid. Mijn geluidskaart is Intel 82801AA I/O controller Hub - AC'97 Adapter. Hoe kan ik dit oplossen?
 
Geplaatst door dhelming
Ik heb eigenlijk hetzelfde probleem dat ik geen geluid meer heb. Als ik muziek afspeel krijg ik geen geluid. Mijn geluidskaart is Intel 82801AA I/O controller Hub - AC'97 Adapter. Hoe kan ik dit oplossen?
Je kunt beter een volgende keer zelf een vraag openen.
,dan wordt je vraag eerder/makkelijker gezien.;)

Is het een onboard geluidskaart?
Zo ja, dan zou de driver op de moederbord cd-rom moeten staan.
 
Ja dacht het wel. Maar het punt is dat bij apparaatbeheer zegt hij overal dat alles goed werkt. Maar geluid dus blijkbaar niet, maar dat schijnt volgens hem ook goed te werken:confused:
 
Heb je wel een speakertje rechts onder in de taakbalk?
Zo ja, klik daar twee keer op en kijk of er niets op "Dempen" staat.
 
Nee die heb ik er niet staan, was het maar waar!
dat is van de ene op de andere dag ook verdwenen. Bij software staat echter dat het goed functioneert, erg vaag dus.
 
Ik ben eerder op zoek gegaan naar drivers van SoundBlaster.
Nu is 't alleen zo dat deze firma al jaren niets meer met geluidskaarten doet.

Ik zit met een SoundBlaster Life met extra panel, maar krijg er met geen mogelijkheid geluid uit. Ook niet na registreren bij de betreffende firma.

Beter is om drivers op te halen bij driverguide.

http://www.driverguide.com

lid worden mag, kost niets, en je kunt 't zo gek niet verzinnen, of er is wel een driver voor.
Ik had in no time 28 drivers voor je creative SB PCI128 !

:)
 
Geplaatst door dhelming
Nee die heb ik er niet staan, was het maar waar!
dat is van de ene op de andere dag ook verdwenen. Bij software staat echter dat het goed functioneert, erg vaag dus.
Ga naar:
Start>configuratiescherm>Geluiden en audio apparaten> zet daar een vinkje bij "Pictogram voor het volume in het systeemvak plaatsen.
 
dit probleem heb ik ook!!!

maar kan ik bij geluiden en bij multimedia zoiets niet aanklikken
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan