Geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.

aguila

Gebruiker
Lid geworden
31 okt 2000
hallo iedereen, ik heb xp op mijn pc en sinds twee dagen heb ik opeens geen geluid meer.
stekkertje van de boxen zit goed. ook staat het speakertje in de taakbalk op max. volume.
Ook bij het uitzetten problemen, bij uitschakelen wel de uitschakelprocedure maar op het einde daarvan gaat hij meteen weer opstarten.
wie weet?
groeten,
ad

Laatst bewerkt:
Heb je al eens twee keer op dat speakertje geklikt en gekeken of er niets op "Gedempt" staat?

Ik heb een soortgelijk probleem.
De volume regelaar van Wave balans gaat elke keer automatisch naar beneden zodat ik geen geluid heb.Moet ik elke keer weer verschuiven.
Hoe kun je dat aanpassen?

Henk

helaas niet crash, er staat helemaal niets aangevinkt bij het speakertje
groeten,
ad

het probleem is voor de helft opgelost vwb het weer inschakelen meteen na uitschakelen.
er is een nieuwe voeding geplaatst en daarmee was het probleem opgelost.
maar nog steeds geen geluid. ik heb het idee dat er ergens iets, niet of wel, is aangevinkt. maar waar weet ik uiteraard niet, ook vraag ik me af hoe dit opeens zou kunnen gebeuren.

gelukkig, ook het geluid werkt weer. blijkt dat mijn vermoedens juist waren. er stond ergens een vinkje bij digitaal geluid en toen dat werd weggehaald schalde de muziek weer door de kamer.
maar hoe dat vinkje daar was gekomen? joost mag het weten en ik heet geen joost!
maar toch bedankt voor de suggesties.
ad

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan