geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.

redcap

Gebruiker
Lid geworden
8 aug 2004
Mijn laptop heeft een nieuwe harde schijf, na een crash.
Mijn geluid doet het daarna niet meer. hb XP, hulp en ondersteuning gebruikt, maar volgens de gevens werkt alles correct.
Volume nagezien, er staat niets gedempt.
Zou de kaart toch stuk kunnen zijn of is er een oplossing?

Als je zo'n jack aansluiting hebt op je laptop, kan je er ook eens een koptelefoon in doen, om te kijken of daar wel geluid uitkomt, of deed je dat al? of doen je gewone speakers niets?

De laptop is gevallen en na een paar dagen was de harde schijf kapot. Aardige buurman heeft er een nieuwe harde schijf ingezet en zijn versie van XP er op gezet.
Ik had zelf geen XP CD.Daarna gaf de laptop geen geluid. Moet ik soms een nieuwe geluidskaart of moet deze opnieuw geinstalleerd worden?Ik heb hier ook geen CD van.
Misschien weet jij het?

Het is goed mogelijk dat de geluids processor ook beschadigd is hoor, daarom inderdaad een goede oplossing, probeer eens met een koptelefoon......
Als daar ook geen geluid uit komt.
Staan er in apparaatbeheer geen uitroeptekens verstopt trouwens....

Je zou inderdaad kunnen proberen de drivers te herinstaleren, je kunt beter het apparaat in apparaatbeheer verwijderen en daarna de laptop herstarten, als het goed is zou hij dan van zelf nieuwe hardware moeten zien en vragen om de drivers, hopelijk dat dat wertk, zo niet vrees ik toch wel dat er iets meer aan de hand is, en dat zou van alles kunnen zijn, inderdaad een val op de grond is niet goed voor zo'n apparaat.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan