geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mulcoa

Verenigingslid
Lid geworden
30 jan 2001
Ik kan geen geluid uit mijn DVD recorder krijgen als ik er een CD in doe om af te spelen,

Ik heb app beheer al nagekeken en geen geel of rode tekens , ik heb bij geluid alles nagelopen en er staat niets aangevinkt, kast open gemaakt de draden nagelopen maar ook alles in orde, en natuurlijk op google gekeken maar daar wordt ik ook niet wijzer van.

als ik de radio beluister via internet heb ik wel geluid, en als ik een test doe voor de boxen heb ik ook geluid

ik werk met xp en er zit een C=media 3D audio app op

wie kan mij helpen

jan

Dit is een wilde gok,loopt er ook een geluidskabeltje van de dvd-speler naar de geluidskaart.

Ja, er loopt een kabeltje van de dvd speler naar de geluidskaart.

Ik begrijp er helemaal niets van, nieuwe computer, alles al een aantal malen nagelopen maar niks

Ik heb een stukje gelezen op google over codex instll, maar is dat hier ook op van toepassing..?

jan

Laatst bewerkt:
Jan,daar kun je inderdaad het heen een weer van krijgen!
Zou het zo ook niet weten!het enige wat ik nu kan bedenken,is kabels los gooien van de dvd goed schoonblazen!
eerst de pc opnieuw opstraten,en dan weer aansluiten mischien heb je geluk,het kunnen sosms kleine dingen zijn

Domme oplossing:

Je draai knopje (volume knop) wel aan staan?

Je kan toch ook gewoon via media player, winamp etc. afluisteren? :confused:

Nou er komt geluid uit dat is een ding wat zeker is, het ligt dus aan de CD, een originele CD speelt hij wel af, bij de andere, geeft hij aan extensie die niet wordt herkend door media player. ( ja , was gedownload van internet )

Is hier nog iets aan te doen in de toekomst, zodat je wel een gedownloade muziek af kunt spelen.

mocht je hier iets over weten verneem ik het graag van je

alvast voor de aanzet om alles nogmaals te bekijken.

en een prettige zondag verder.

jan

Ja alles stond aan, ik heb niets veranded en als ik de copie er in doe doet ie weer niks en ik begrijp ook niets van al die extensie's,

moet ik dus toch maar allemaal originele cd's kopen .....hahaha

ik hoop dat iemand mij er nog iets over uit kan leggen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan