geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.

josephina1

Gebruiker
Lid geworden
18 feb 2006
hoi
ik heb mijn pc opnieuw geinstlleerd nu is mijn geluid weg.ik heb bij het forum gekeken en daar was ene pasja die iemand heeft geholpen.ik ben zover gekomen dat ik pc wizard 2008 heb geinstalleerd maar verder kom ik niet want mij pc is anders. zou pasja mij ook verder kunnen helpen.
moederbord: NEC COMPUTERS INTERNATIONAL SIS651
CHIPSET: SIS 651 er stond dat je die moest installeren maar ik weet niet waar ik dat kan vinden.
zou je mij ook verder kunnen helpen.
ik weet niet of je nog meer gegevens moet hebben.
ik hoop dat je me kunt helpen gr joke

Laatst bewerkt:
Bovenstaande doelde op de fabrikant van je pc, niet de fabrikant van de processor, dat kunnen er namelijk zo wie maar twee zijn voor de PC markt (AMD of Intel) ;)

je moet de geluids drivers en chipset driver installeren
die staan op de cd van je moederboard die je bij je pc hebt gekregen

hoi
ik heb deze pc gekregen en heb er geen cd bij wat nu ik hoop daty je me verder kan helpen gr joke:thumb:

Klik op het meest linker icoontje in de Wizzard (die van dat computertje) en post het scherm hier.

Post ook de inhoud van het scherm dat je krijgt na het icoontje van het speakertje + muzieknootje geselecteerd te hebben.

Laatst bewerkt:
:ohet probleem is nog niet opgelost.
ik ga het komende weekend er weer mee verder k,heb nu ook weinig tijd.
als het niet lukt zal ik het laten weten gr joke

hiep hiep hoy mijn geluid is terug.
ik had van alles geprobeerd maar niets lukte, ik had het idee dat het iets in de bios mooest zijn.
ik heb nu eentje die goed werkte en heb ze vergeleken en ja hoor ik heb het geluid terug.
bedankt voor alle hulp dat heeft er toe bijgedragen dat hij het weer doet gr joke:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan