geluid...

• Onderwerp starter Onderwerp starter hunt
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

hunt

Gebruiker
Lid geworden
10 nov 2002
hallo...

ik heb een zware aanval gehad van mailware en trojan horses...
de Pc is weer helemaal opgeschoont , en draaid weer als vanouds , maar ik heb nu een ander probleem , na deze "aanval" heb ik geen geluid meer als ik muziek ( b.v via youtube..) luister. ik heb alle stekkers nagekeken , getest ( geluid doet het wel als ik muziek luister die op de HD staan..) , maar kan nietsvinden.
sommige sites krijg ik nu ook niet meer te zien ( blankveld..) ik krijg het advies om googlecrome te installen. dan zou alles weer draaien..

klopt dat ??

Ja Google Chrome of Mozilla Firefox is veiliger dan Internet Explorer. Want infecties houden ervan om zich in te werken in oude browsers, oude Flash players en oude Java installaties!

Je computer heeft waarschijnlijk schade opgelopen door de malware!

Dat je géén geluid meer hoort tijdens Youtube heeft waarschijnlijk te maken met de Flash player die defect is (of je IE). Neem gewoon Firefox of Chrome en installeer plugins van Flash Player.

Je kan proberen de foutcontrole eens te doorlopen:

1. Open deze computer en klik met de rechtermuisknop op de vaste schijf die u wilt controleren.
  2. Klik op Eigenschappen en klik op Extra.
  3. Klik onder Foutcontrole op Nu controleren. Er wordt een dialoogvenster weergegeven met Opties voor schijfcontrole,
  4. Gebruik een van de volgende procedures:
    • Als u Chkdsk in de alleen-lezen modus wilt uitvoeren, klikt u op Start.
    • Als u fouten wilt herstellen zonder het volume op beschadigde sectoren te controleren, schakelt u het selectievakje Fouten in het bestandssysteem automatisch controleren in en klikt u op Start.
    • Als u fouten wilt herstellen, beschadigde sectoren wilt zoeken of leesbare informatie wilt herstellen, schakelt u het selectievakje Beschadigde sectoren zoeken en repareren in en klikt u op Start.
  5. Opmerking Als een of meer bestanden op de schijf geopend zijn, wordt het volgende bericht weergegeven:
    • De schijfcontrole kan niet worden uitgevoerd omdat het schijfcontroleprogramma exclusieve toegang tot enkele Windows-bestanden nodig heeft. U kunt alleen toegang tot deze bestanden krijgen als u Windows opnieuw start. Wilt u de schijf controleren bij de volgende keer dat de computer wordt opgestart?
    • Klik op Ja om de schijfcontrole te plannen en start de computer opnieuw op om de schijfcontrole te starten.

Laatst bewerkt:
bedankt voor de snelle reacties , ik ga er meteen mee aan de gang !!

Welke browser ga je nemen als alternatief voor IE? Ben gewoon benieuwd. :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan