Geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.

Berendbotje

Gebruiker
Lid geworden
14 aug 2006
Ik heb een probleempje. Op de pc van mijn zoon was er opeens geen geluid meer.Ik ben al van alles aan het prutsen geweest,met als gevolg dat ik wel geluid heb via de koptelefoon. maar haal ik het stekkertje er uit,dan is het geluid ook weg Ik heb een windows xp en het geluid komt uit de pc zelf. Dus geen boxen. Wie weet raad. ????

drivers eens opnieuw installeren helpt soms en vergeet de chipset driver niet :D

Of je bij geluidsinstellingen afspelen via Boxen instellen moet, en niet via koptelefoon ..:) denk dat je die eerst moet doen .. jullie hebben geluid afspelen via koptelefoon ingesteld
Met rechte muis-kant klik gewoon op luidsprekertje teken rechts beneden, en dan eigenschappen / afspeelapparaten / wijs op luidsprekers en klik er op, vervolgens klik je onder op -> als standaard instellen :thumb:

Laatst bewerkt:
Verplaatst van audioapparatuur naar geluidskaarten.

Ok,dank je wel Heren,dit gaan we morgen rustig proberen. Bedankt voor jullie moeite

Van drivers opnieuw installeren heb ik helaas geen verstand van.Alleen ik heb van alles al geprobeerd en nagekeken,maar niks lukt.Alle stekkers zitten goed. Als ik deze pc opstart ,krijg ik ook geen geluidssignaal met aanmelden...Zou het dan misschien in de kabels zitten of zo...??????

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan