geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.

Berendbotje

Gebruiker
Lid geworden
14 aug 2006
Goedemorgen..Zoals normaal zit er aan de voorkant van de pc een aansluiting voor een koptelefoon en een aansluiting voor boxen. (teminste bij mij wel. ).maar ik krijg geen geluid. Alle instellingen staan goed. Ik heb een paar koptelefoons geprobeerd,maar er gebeurt niks.Als ik een koptelefoon aansluit,dan krijg ik de melding dat er geen apparaat is aangesloten. Ook niet wanneer ik de boxen aansluit.Dan hoor ik ook niks.Kan dit aan de geluidskaart liggen...??? Want zo veel verstand van een pc heb ik ook weer niet

Goedemorgen Berenbotje :thumb:

Ondanks dat je van voorkant aansluiting voor boxen hebt, kijk maar wel onderaan op je luidsprekerbox tekentje
en klik maar met rechte muis-kant op en vervolgens op opties voor volumeregeling..
In volgende venstertje en in submenu geef je aan ( vink maar aan ! ) alleen maar en niets meer anders ! '' Alle apparaten waarop momenteel geluid word afgespeld '' ..

Vervolgens je moet bij geluid instellingen jouwe Luidsprekerbox-en ook en wel als hoofd-afspelapparaat aangeven en dit doe je als op onder platje dat ik hier aangeef :

View My Video <<-- Sorry aan slechte kwaliteit, :o een beetje vroeg is, en ben al druk ..

Laatst bewerkt:
Het is mij een beetje onduidelijk,maar in ieder geval krijg ik het bericht van .."dit apparaat is gestopt omdat er problemen zijn gerapporteerd { Code 43 )" Locatie PCIbus O,apparaat 3,Functie 3

Apparaat gestopt ??? maar welke dan ?

Vermoed ik dat je op luidsprekers bedoelt, maar op andere kant foutcode 43 heeft iets met USB te maken, wat jij daar bezig bent ? iets met USB ?
Denk ik nu ook dat iets met je geluidskaart mis is, ben zeer druk op dit moment ( sorry ? :o ) en zal prettig vinden als maar iemand bijspringt met een ander tip nu,
dus wacht maar even ben zeker dat je adequate hulp zal krijgen, ik kom strakjes wel evt. terug om bijhelpen mocht niet opgelost worden ...

Volgens mij heeft het niks met usb te maken. .Ik heb er maar 1 usb stekker in zitten. Als ik deze vraag op google stel ,dan geeft hij dezelfde vraag weer. (code 43 }. Ik heb diverse koptelefoons gebruikt en de luidsprekers weer aangesloten,maar niks helpt. Zowel boxen als koptelefoon werken niet

:confused: Ben even terug,

Wil je even vertellen dat je die jouw fout code "dit apparaat is gestopt omdat er problemen zijn gerapporteerd { Code 43 )" kopieert en bij Google precies zo dat je in zoek-balk plakt zal je ongv. zien waarover bij jou probleem gaat :(

hoop ik dat je fout-code wel goed bij waarschuwing genoteerd hebt ?? :( ?

Ik ben even hier laminaat helpen monteren leggen enz..kom strakjes ..:(

Ik ben al zo ver dat ik een computerdeskundige gebeld heb en die komt vanmiddag langs om het probleem te verhelpen. Bedankt voor je moeite

hoi hoi

och ?? maar oke dat kan ook moet je zelf weten ...:thumb:

Volgens mij je kon ook hier van aanwezigen deskundige mensen tips volgen zoals goede tip van Lange Pier dat was enz.. maar oke 'tis eindelijk jouw systeem toch ;)

Laatst bewerkt:
Ja,sorry. Maar hierbij was een beetje haast .Het betrof hierbij de pc van mijn zoon die meervoudig gehandicapt is en autistisch. Hij kan niet zonder pc..Maar achteraf maakte het niks uit,want de pc is nou meegenomen en wordt nagekeken.Maar ik ontvang natuurlijk graag tips van iedereen. DE pc geeft aan dat alles goed ,er zijn geen problemen. Maar toch werkt het geluid niet..

Ik heb ook zoiets meegemaakt, bleek dat de geselecteerde uitgang op de audiokaart als digitaal geluid aangevinkt was en hierdoor werd de analoge koptelefoon niet gezien.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan