Geluiddrivers PM800

Status
Niet open voor verdere reacties.

Probleempjes

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
22 jan 2008
Hoi,

Zo juist de andere pc opnieuw geherinstalleerd. Alleen kan ik nergens de juiste drivers voor het geluid vinden. (Wel kwam ik erachter dat de P4 een Dualcore met HT is)

Iemand enig idee?

Moederbord type: Via PM880

In de lijst van de Via site krijg ik of de melding dat er geen compatible hardware is gevonden, of hij installeerd het gewoon en dan zit ik na het compleet opstarten met een restart-loop (Dumprep 0 -k in opstarten (msconfig), enz.)

Kant en klare pc? Dan op de website van de fabrikant je drivers downloaden en installeren.

Nee, helaas geen kant en klare pc. Anders had ik dat ook al wel geprobeert :)

Hoi,

Als ik hier kijk heb je een via vt 8237 chip
en als je deze invult en bij de laatste op de deze chip klikt komt er een scherm en dan onderin de link doet die het niet?

Link werkt prima. Bij de installatie krijg ik echter weer de melding (Ik heb de 2e in dat menu gedownload) dat er geen compatible hardware is gevonden, en dat ik op OK moet drukken om de setup te sluiten.

Hoi,

Jammer had er een goede hoop op dat het deze was,nu zou ik het even niet weten sorry:o:o

Ach, ik heb geduld. Ik ben gelukkig niet de gene die geen geluid heeft (Broertje in dit geval :evil:")

Hoi,

Toch nog even na gedacht je hebt het denk ik al geprobeerd maar het is ac 97 etc, heb je hem van realtek zelf ook geprobeerd?

Jep, die heb ik ook geprobeert. Daar krijg ik de melding "Apperaat start niet", wat lijkt op een niet volledig geinstalleerde chipset. Echter, is deze volledig ge(her)installeerd.

jup (Denk ik). Anders moet ik het .. Ja, het was die jij net opnoemde :rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan