Geluiden

Status
Niet open voor verdere reacties.

dalt005

Gebruiker
Lid geworden
7 jun 2002
Berichten
446
Waar kan ikthema's van geluiden downl?Vroeger had ik een goede maar dat was voor win 98 nochtans heeft het gewerkt met win xp maar nu niet meer.Ik wil nl niet werken met de geluiden van win standaard want die zijn te saai.Ik heb wel nog het progrgje maar als ik de geluiden wil moet ik de cd insteken maar eens eruit zijn het terug de geluiden van win.
 
Laatst bewerkt:
De geluiden zijn toch via 't Configuratiescherm te bepalen?
Als U wel 't progje heeft (via een cd), dan copieert U toch deze naar de geluiden voor Windows in 't configuratie scherm?

:)
 
Geplaatst door Gimli
De geluiden zijn toch via 't Configuratiescherm te bepalen?
Als U wel 't progje heeft (via een cd), dan copieert U toch deze naar de geluiden voor Windows in 't configuratie scherm?

:)
J a maar als ik het wil instalerenzegt de pc dat het bestand niet compatibel is met de pc,nogthans het ging goed en als ik de cd insteek gaat het ook.:8-0:
 
U hebt de geluiden op de CD.
Wanneer u deze naar de harde schijf copïeert en ze in Windows/Media plaatst, dan kunt U deze toch via configuratie scherm/geluiden terug opnieuw aanbrengen?

Of het progje op de schijf gebruikt ReadOnly eigenschappen, die zou ik dan veranderen.
Dus traceer 't progje via Uw computer, klik deze aan en met de rechtermuisknop kijken of ze misschien niet ReadOnly zijn. Zoja uitvinken.
Als 't schijfje incompatible is met Uw computer zou ik proberen om 't hele bestand te copiëren.

Wilt dat nog niet lukken, dan probeert U toch wat andere geluiden...
http://search.msn.nl/results.aspx?FORM=SMCRT&q=Windows Sounds


:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan