Ik probeer videos op te nemen met een paar vrienden van mij waarbij ik iedereens microfoon bij nodig heb.
alleen is het probleem dat 1 persoon zijn microfoon het niet doet zoals het hoort
ik stip het uit:
-microfoon geeft statische geluiden
-een programma (bijv Internet explorer) start op, en gedurende opstart zijn de statische geluiden gestopt en is de persoon van dit probleem goed te verstaan.
-Nadat het programma klaar is met laden keert deze statische geluiden terug zoals dit is begonnen en is communiceren bijna onmogelijk
ook hoor ik diverse piep tonen op een constante tempo bij hem weg komen.
het geruis gaat niet weg wanneer er een externe microfoon in word geplugd OF een USB apparaat gebruikt die de zelfde taken moet doen.
Ander software gebruiken voor groepsgesprekken gaat ook niet.. zelfde probleem blijft bestaan in TeamSpeak wat ons alternatief is
het gaat om een laptop van HP - MINOS GP2
Google heeft hier niet veel hulp in kunnen leveren met maar 5 resultaten
weet iemand anders hier meer van af over hoe dit is op te lossen?
ik hoor het graag!
alleen is het probleem dat 1 persoon zijn microfoon het niet doet zoals het hoort
ik stip het uit:
-microfoon geeft statische geluiden
-een programma (bijv Internet explorer) start op, en gedurende opstart zijn de statische geluiden gestopt en is de persoon van dit probleem goed te verstaan.
-Nadat het programma klaar is met laden keert deze statische geluiden terug zoals dit is begonnen en is communiceren bijna onmogelijk
ook hoor ik diverse piep tonen op een constante tempo bij hem weg komen.
het geruis gaat niet weg wanneer er een externe microfoon in word geplugd OF een USB apparaat gebruikt die de zelfde taken moet doen.
Ander software gebruiken voor groepsgesprekken gaat ook niet.. zelfde probleem blijft bestaan in TeamSpeak wat ons alternatief is
het gaat om een laptop van HP - MINOS GP2
Google heeft hier niet veel hulp in kunnen leveren met maar 5 resultaten
weet iemand anders hier meer van af over hoe dit is op te lossen?
ik hoor het graag!