Geluids probleem. :(

Status
Niet open voor verdere reacties.

Elitex

Gebruiker
Lid geworden
15 jun 2009
Geachte, forum gebruikers.

Ik heb een probleem, sinds mijn computer opnieuw is geinstaleert werkt mijn geluid niet meer, muschien moet ik wat instaleere / update.
Alvast bedankt.

Dit is mijn geluidskaart.
nForece 430 (MCP61) High definition Audio.

hoi

je dient dus de(juiste) audiodrivers te zetten en en denk ook nog maar je moederbord drivers.

weet je welk moederbord je hebt?merk en type(indien zelfbouw)

of als het een zogenammde merkpc is (bijv medion,acer) daar dan het merk en type van??

een reactie als bovenstaand daar kun je denk ik weinig mee.....:confused:

hoi

je dient dus de(juiste) audiodrivers te zetten en en denk ook nog maar je moederbord drivers.

weet je welk moederbord je hebt?merk en type(indien zelfbouw)

of als het een zogenammde merkpc is (bijv medion,acer) daar dan het merk en type van??

een reactie als bovenstaand daar kun je denk ik weinig mee.....:confused:

Favrikant: PACKARD BELL BV
Moederbord: PARCKARD BELL BV MCP61SM-AM

Hopelijk wordt ik snel geholpen, en inderdaad kan ik met de bovenstaande reactien niet echt veel.

Bij het moederboard zat (waarschijnlijk) een CD met de drivers van het chipset van het moederboard.... Installeer dat eerst. Installeer daarna van dezelfde CD de drivers voor de geluidskaart.

Soms wordt er geen CD meegeleverd, in dat geval staan de drivers vaak op een aparte partitie....

Kijk even bij "Deze Computer" > Eigenschappen > apparaatbeheer > hardware waar en of er vraagtekens/uitroeptekens bij apparaten staan.....

Hoi,

Volg eerst eens de aanbeveleingen van Erpcity...
Heb je geen cd etc etc dan kun je dmv van je nr even hier je pc opzoeken en daar de drivers halen.Vermeld hier idd even waar nog vraagtekens oid bij staat in apparaatbeheer.
http://support.packardbell.com/nl/

Bij het moederboard zat (waarschijnlijk) een CD met de drivers van het chipset van het moederboard.... Installeer dat eerst. Installeer daarna van dezelfde CD de drivers voor de geluidskaart.

Soms wordt er geen CD meegeleverd, in dat geval staan de drivers vaak op een aparte partitie....

Kijk even bij "Deze Computer" > Eigenschappen > apparaatbeheer > hardware waar en of er vraagtekens/uitroeptekens bij apparaten staan.....
Heb ik gedaan, maar dan staat er instalatie is mislukt.

( heb dus geen cd gekreegen )

Heb je ook eerst je chipset driver geinstalleerd?
en na een herstar tvan je pc dan pas de audiodriver...

gaat ook niet...:confused: of je moet een typefout gemaakt hebben...

kan je even stappenplan volgen op die link die ik je gegeven heb van Packerbell..

Verders staat er nergens een typenr of iets dergelijks??

gaat ook niet...:confused: of je moet een typefout gemaakt hebben...

kan je even stappenplan volgen op die link die ik je gegeven heb van Packerbell..

Verders staat er nergens een typenr of iets dergelijks??

Er staat wel een product name.
en s/n:903484784 ( de nummers zijn een voor beeld )
P/N: R9348585

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan