Geluidsapparaten

Status
Niet open voor verdere reacties.

mulder1998

Gebruiker
Lid geworden
20 aug 2009
Hallo iedereen,

Ik zit met een probleem. Ik wil mijn laptopspeakers en mijn plug uitgang te gelijk gebruiken, maar met ander geluid. Dus bijvoorbeeld op de laptopspeakers de Windows geluiden en andere geluiden, en op de plug uitgang de media geluiden (meestal media center).

Het overzicht van het geluidsbeheer zit bijgevoegd als bijlage.

Ik ben dus voor de duidelijkheid op zoek naar iets, waar ik dus zelf kan kiezen welke programma’s welke speaker gebruikt.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, en andere oplossingen zijn natuurlijk ook welkom!:)

Arend Mulder

Bijlagen

• geluid.png
    geluid.png
    58 KB · Weergaven: 44
Hoi je kan dit beter doen via een DJ mengpaneeltje
De luidspreker sluit je op de uitgang van je mengpaneel

Nu kan je op bv inbgang 1 je PC zetten
op 2 een radio enz
Dit alles kan je mengen

Musiclover

wat ik vergeten ben erbij te zeggen, is dat de laptopspeakertjes intern zijn.
Ik kan de volumes al regelen. Mijn punt is dat ik per applicatie een geluidsapparaat kan instellen.

Bedankt voor je antwoord!

Kun dat niet in de applicatie zelf dan?
Als je meerdere uitgangen hebt kun je vaak in een applicatie instellen welke uitgang gekozen moet worden.

Hoi,

In bijv. media player heb ik dat gevonden, maar in Mozilla Firefox en media center niet.
Ik zou hem natuurlijk ook als standaard kunnen instellen, maar het probleem is dat hij dat niet doet.

Bedankt voor je suggestie!

Arend Mulder

Wat is "Media center"?
Klopt dat Firefox (en alle ander PC geluiden) door "standaard" worden afgespeelt. (Vreemd dat je niet kan instellen wat standaard moet zijn.)
Maar die wou je toch ook graag over de laptop speakers hebben?

Media center, is de ingeboude windows media center, die er in windows 7 in zit.
Firefox over standaard speakers inderdaad, maar als ik bijvoorbeeld youtube kijk is het weer makkelijker over de plug.
Ik hoop dat dit haalbaar is, ik wil bij bijv. firefox het ook wel zelf veranderen.

Arend Mulder

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan