geluidsdriver geinstalleerd maar werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

tweak

Gebruiker
Lid geworden
20 jul 2008
ik heb deze geluidskaart: Device Audio : VT8233/A AC'97 Enhanced Audio Controller
ik heb de goede driver gedownload en geinstalleerd maar hij werkt niet, ik had de vorige keer dan ik mijn windows formateerde ook dit probleem alleen toen gaf iemand mij een goede download link en toen deed die het, maar die weet ik dus niet meer? kan iemand misschien de goede driver vinden?

deze heb ik al geprobeerd: http://www.viaarena.com/downloads/drivers/audio/Vinyl_AudioCodec_V580c.zip

hoi

ik begrijp dat je weer een nieuwe windows instal gedaan hebt?

heb je ook eerst je chipset driver van je moederbord geinstalleerd en toen pas na een herstart je geluidsdriver?

wat geeft apparaatbeheer nog aan?

chipset wattus? weet ik niet ik heb gewoon drivers geinstalleer die gevonden zijn met radarsync meer niet en apparaat beheer geeft aan dat multimedia autodiocontroller nog moet worden geintsalleerd

merk en type nr van het moederbord?

als die link die je gaf juist is dan weet je dat het een zip bestand is die je moet uitpakken en dan pas kan installeren?

Mainboard : ASUS A7V8X-MX SE
ja heb die file eerst uitgepakt en toen geinstalleerd maar later weer verwijderd omdat die het niet deed en de computer ging ervan vast lopen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan