Geluidskaart drivers probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

DarkCloud4U

Gebruiker
Lid geworden
2 apr 2005
hoi iedereen,

ikheb probleem met me geluidskaartdenk ik of het is software probleem,ik heb me pc geformat en nieuwe windowsenz erop gezet, en ik heb me geluids kaart drivers erop gezet maar elke keer als iknou call of duty 2 of een andere spel meerdan 3x start of uit doe ofzo dan gaatme geluid weg. weetiemand hier een verklaring of oplossing voor?

Mvg

Je toetsenbord doet het ook niet, vooral de tab werkt slecht.:confused:

Zoek eens bij de fabrikant van de geluidskaart/chip naar de laatste drivers en installeer die eens.

Kijk ook eens bij apparaatbeheer of alles goed is geinstalleerd.

Het probleem is dat het een onboard videokaart is van AC97 en ik weet niet welke driver ik daarvoor moet hebben heb wel gekeken op de website maar daar staan allemaal getallen als de naam van de geluids kaart bijv: AC97 build nog wat en dan weet ik niet welke ik moet hebben, ik typte net van een andere pc daarom deed de spatie het niet zo goed:P.

DarkCloud4U zei:
Het probleem is dat het een onboard videokaart is van AC97 en ik weet niet welke driver ik daarvoor moet hebben heb wel gekeken op de website maar daar staan allemaal getallen als de naam van de geluids kaart bijv: AC97 build nog wat en dan weet ik niet welke ik moet hebben, ik typte net van een andere pc daarom deed de spatie het niet zo goed:P.
yo emile ik weet hoe je dit fixt.. mijn meester had t ook.. download een programma die je drivers zoekt... en als je op msn komt, geef je me die naam, en dan heb je meestal 2 bestandjes van 100 kb en een van 10kb of zo.. dan op msn leer ik je hoe je t moet installeren als je t nie weet

DarkCloud4U zei:

Download het progje Aida32 http://www.majorgeeks.com/download181.html
kijk daarmee wat je mobo bakker en/of chipset is en download de drivers voor je chipset en audio drivers voor jouw type mobo of chipset/audiochip bij die mobobakker of chipsetbakker, voor de AC97 chip heb jeook de goede chipsetdrivers nodig.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan