geluidskaart geinstalleerd: geen geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.

sjimmie

Gebruiker
Lid geworden
20 feb 2002
Heb een audigy II geluidskaart en heb de software ervoor van de cd die erbij zat geinstalleerd. Nu heb ik alleen nog geen geluid. Dus ik kijk in de digitale handleiding en ik zie staan dat ik de boxen nog moet instellen. Maar tijdens die tests hoor ik nog steeds niks. (boxen zijn aangesloten) Wat doe ik nu weer verkeerd?

verplaatst van overige software

Geplaatst door sjimmie
Heb een audigy II geluidskaart en heb de software ervoor van de cd die erbij zat geinstalleerd. Nu heb ik alleen nog geen geluid. Dus ik kijk in de digitale handleiding en ik zie staan dat ik de boxen nog moet instellen. Maar tijdens die tests hoor ik nog steeds niks. (boxen zijn aangesloten) Wat doe ik nu weer verkeerd?

ik zou gewoon de nieuwste drivers van internet plukken.

Hoi,

-Probeer de huidige drivers eens te verwijderen.
-Ga op de site van de fabrikant eens op zoek naar de nieuwste drivers, download en instaleer deze.

Mocht het dan nog steeds niet werken, dan zul je echt naar de instellingen vd kaart moeten kijken (bijgeleverd programma oid)

Dat heb ik namelijk wel eens gehad

bijna hetzelfde gehad...

Die van mij (creative SB live! 5.1) deed bijna hetzelfde. Niet in dezelfde context, maar toch.
Na het omzetten van de cooler op de nordbridge werkte 1 van mijn pci-sloten niet goed.
Doe je kaart eens in een ander slot en probeer het dan nog eens.....

Succes!

PS. Probeer zulke grappen niet te vaak, want dat slikt WINXP niet!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan