geluidskaart ik hoor helemaal niks help pls

Status
Niet open voor verdere reacties.

rusher

Gebruiker
Lid geworden
27 okt 2005
Berichten
13
ik heb me windows op nieuw geinstaleerd en ik hoor niks zelfs geen computer geluid zou iemand mij pls op weg kunnen helpen
ben erg leergeirig dus het zal geen slome lange sessie worden (hoop ik ):confused:
alvast mijn dank :thumb:
jan
 
Drivers van je soundcard installed? Kijk even bij aparaatbeheer of er gele vraagtekens staan.
 
Controleer met everest wat voor geluidskaart je hebt en installeer de drivers die de fabrikant vermoedelijk wel ergens op de site heeft staan
 
Geplaatst door rusher
ik heb me windows op nieuw geinstaleerd en ik hoor niks zelfs geen computer geluid zou iemand mij pls op weg kunnen helpen
ben erg leergeirig dus het zal geen slome lange sessie worden (hoop ik ):confused:
alvast mijn dank :thumb:
jan

Als je geen antwoord geeft, word het wel een lange sessie:D
 
Geplaatst door rusher
ja er staan gele vraagtekens voor wat houd dat in

Een teken dat je daarvoor de desbetreffende driver moet installeren.
 
ja en dat is due me vraag volgens everest heb ik deze geluidskaart

VIA AC'97 Enhanced Audio controller

zou je me dat kunnen uitleggen? als je dat wil
 
Geplaatst door rusher
ja en dat is due me vraag volgens everest heb ik deze geluidskaart

VIA AC'97 Enhanced Audio controller

zou je me dat kunnen uitleggen? als je dat wil

Dan heb je waarschijnlijk een onboard soundcard. Deze drivers staan op de cd, die je bij het mobo gekregen hebt. Geef anders ook eens het merk en nummer van je mobo.
 
het is een ac"97 dus het zal waarschijnlijk een
giga-byte moederbord zijn.

Je kan ook ff in je bios kijken of ze niet uitgeschakeld zijn na je herinstallatie van xp.

kijk anders ook ff op de site van giga-byte voor de nieuwste drivers en anders zoals al genoemd op je cd-rom van je moederbord waar ook driverstaan van je chipset enz.
 
Geplaatst door mukkel
het is een ac"97 dus het zal waarschijnlijk een
giga-byte moederbord zijn.

Je kan ook ff in je bios kijken of ze niet uitgeschakeld zijn na je herinstallatie van xp.

kijk anders ook ff op de site van giga-byte voor de nieuwste drivers en anders zoals al genoemd op je cd-rom van je moederbord waar ook driverstaan van je chipset enz.

Dat het een gigabyte zou moeten zijn is totaal niet zeker, 90% van de on-board geluidskaarten heeft deze standaard, dus het kan net zo goed Asus, MSI, PcChips, Intel enz. zijn.

Als de TS niet weet welk moederbord het is, gebruik dan Everest home.
Vertel dan hier welk merk en type moederbord het is.
 
VIA AC'97 Enhanced Audio controller
staat er als ik everest gebruik kan dat kloppen??
 
Dat kan kloppen, maar we willen graag het merk en type van het moederbord weten.
 
Moederbordeigenschappen
Moederbord ID 11/13/2003-VT8377/VT8235-A7V8X-X
Moederbordnaam Asus A7V8X-X


dit?
 
echt super bedankt man hij klinkt weer heerlijk echt super mijn dank is erg groot M12

jan
 
en als 2e wil ik ieder bedanken die enigen moeite heeft gedaan mij te helpen THX ALL:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan