Geluidskaart installeren hoe ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jantje1990

Gebruiker
Lid geworden
27 nov 2006
hey,

Hoe moet ik de windows 7 activeren ? heb de code in mijn e mail gekregen van microsoft, maar ik zie nergens waar ik die moet activeren ?

Drivers van geluid moet ik ook installeren, maar ik kom er echt niet uit heb heel google afgezocht dus zou iemand me aub kunnen helpen ? het helpt niet om automatisch de drivers te laten zoeken :( de gele vraagteken blijft nog steeds staan :(
Untitled.png

Deze geluidskaart heb ik: Creative Soundblaster Audigy
http://www.alternate.nl/html/product...uid&l2=Kaarten

Alvast bedankt

Je moet kijken op de site van je moederbordfabrikant, bij support en downloads, of zo iets. Meestal moet je het type en nummer van je moederbord opgeven om terecht te komen op de downloadpagina voor jouw type. Download en installeer de Chipset en de Sound (of Audio) IN DEZE volgorde. Succes!

het activeren van windows heb ik hier voor je neer gezet
geluid: ik heb hetzelfde prob

damn man zonder geluid ben ik nergens :mad: ik kan geen een spelletje spelen...... Moet per se geluid drivers hebben wat een BUL CRAP :mad:

Hoi,

Wat boeing al zei, je moet naar de site van de fabrikant gaan.
http://support.creative.com/
En daar je drivers voor de juiste kaart downloaden en installeren.

Mocht ie zeggen dat de drivers niet combatible zijn met windows 7, Kun je de driver in de vista compatible modus installeren. Gewoon met een rechter muisklik op het .exe bestand(setup) van de driver klikken. en bij eigenschappen naar tabblad compatible modus gaan en daar vista selecteren en uivoeren als administrator selecteren. Gevolgt door een oke en installeren maar!
Na het installeren opnieuw opstarten en klaar is kees!

Maar eerst naar de site om de juiste drivers te downloaden.

Hey,

Bedankt voor je antwoord, ik heb dat allemaal al geprobeerd maar niets werkte. Heb dat rot besturingssysteem eraf geflikkert heb er zo'n spijt van dat ik 'm uberhaupt erop heb gezet 7 uur tijd verspilt aan installeren van windowsen.... Er is hellemaal niets anders aan dan in VISTA !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan