Geluidskaart installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

princessjuh

Gebruiker
Lid geworden
23 jan 2007
We hebben op deze pc geen geluidskaart :confused:

En Nou wil ik er eentje Kopen Maar Hoe weet Ik welke Het beste is voor mijn pc, en welke mijn computer ondersteunt.

En Als Ik eenmaal dáar achter ben, Is het installeren daarvan moelijk?

Groetjjs Steffie

Dan zul je even moeten vertellen,wat voor Pc heb je nu?

En wat wil je met de kaart,nog iets bijzonders of alleen maar dat je geluid het!

Nee het installeren is niet zo moeilijk!

Nouja zeg, Ik heb even bij google opgezocht, hoe je kon weten of je een geluidskaart had stond er dit: Kijk op de 8erkant van de pc of daar Jack-plug aansluitinge zitte meestal blauw, groen en rood/roze. En daar zie ik inderdaad roze groen en blauw xD

Ik heb even het programma EVEREST gedownload, en daar staat zo bij geluidskaart; VIA AC' 79 Enhanced Audio Controller wat betekent dat, is dat soms een geluidskaart ofzo?

ps; ik heb een windows XP

ps2: Daar staat bij type: PCI

Laatst bewerkt:
Inderdaad dan heb je geluid-onboard,heb je ook een cd,tje bij de Pc gekregen?

Dan heb je onboard geluidskaart en moet je de drivers die je op je moederboard cd kan vinden ff installeren

nee deze Pc Heb Ik Van Mijn Neef gekregen, zonder CD dus

Wat bedoel je met onboard?

Met Everest kan je ook zien welk Moederbord,geef die gegevens eens

Haha :D

Moederbord ID; 63-0808-000010-00101111-102104-ATHLON64$A0023010_BIOS DATE: 10/21/04 08:22:41 VER: 08.00.09

Bedoelen Jullie zoiets?

Dat er al een geluidskaart in zit,en je dus geen geluidskaart hoeft te kopen.

Ga maar eens naar rechtermuisknop op "deze comouter"-->"eigenschappen"-->"Hardware"-->"Apparatenheeer" en dan onder besturing geluid even kijken of je daar "gele" of "rode " tekens ziet staan.

zie afbeelding

geluid.JPG

Dan hebt je gewoon geluid op de Pc,zie je rechts onderin de takenbalk een "Luidspeakertje" staan?

Zo niet even naar ""configuratiescherm" dan naar Geluiden

zie bijlage

pictogram.JPG

Bij mij staat er: No Audio Device :confused:

Maar hoe kan ik dat onboard uitschakelen Zodat ie et in iedergeval wel doet?

Haha :D

Moederbord ID; 63-0808-000010-00101111-102104-ATHLON64$A0023010_BIOS DATE: 10/21/04 08:22:41 VER: 08.00.09

Bedoelen Jullie zoiets?

Nee, kijk bij chipset, en bij multimedia en pci.
Bij mij staat er: No Audio Device :confused:

Maar hoe kan ik dat onboard uitschakelen Zodat ie et in iedergeval wel doet?

Als je hem uitschakeld, doetetniet, hoor, dan heb je last van een discrepantie.:eek:

Nee, kijk bij chipset, en bij multimedia en pci.

Als je hem uitschakeld, doetetniet, hoor, dan heb je last van een discrepantie.:eek:

Okeej in dat geval zijn mijn moederbord gegevens;
VIA AC'97 Enhanced Audio Controller

Okeej... Maar die staat nu Onboard,,,en je moet dat tog uischakele voor dat je geluidskaart et doet?:o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan