Geluidskaart kopen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Intenso74

Gebruiker
Lid geworden
26 aug 2009
Hallo allemaal,

Ik gebruik nu nog een onboard geluidskaart, en ik overweeg om over te stappen naar een Creative Audigy SE (Niet erg duur, maar €25,-).

De geluidskaart die in mijn mobo zit is een Realtek ALC889A.

Ik heb een, ja hoe zal ik het uitleggen, soort van oude 2.0 set (Zie afbeelding, uitleggen is te moeilijk :D). Deze staan links, rechts staat hetzelfde.Links op de foto staan twee tweeters uit een oude Quadral speaker met kapotte woofer. Daar heb ik ze uit gehaald, en in een apart 'kastje' gedaan. Rechts staat een oude Bose-speaker.Deze twee speakers staan op elkaar aangesloten.Daarna gaan de linker en rechter speakers een mini-stereo toren in, en vanuit daar gaat er weer een 3.5 mm kabeltje de geluidskaart in. Ik hoop dat je het op zijn minst een beetje hebt kunnen volgen :D. De speakers zijn kwalitatief erg goed.

Zal mijn geluidskwalitieit (merkbaar) vooruitgaan bij het beluisteren van muziek en het spelen van games?
Ik heb al veel reviews gelezen, maar de helft zegt dat het niets uitmaakt en de andere helft zegt dat het een wereld van verschil is.

Moet ik deze geluidskaart kopen of niet? Of weten jullie misschien een betere voor ong. dezelfde prijs?

Alvast bedankt,

Intenso74

Bijlagen

• 2010-06-21 19.57.11.jpg
    2010-06-21 19.57.11.jpg
    86,6 KB · Weergaven: 55
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan