geluidskaart laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

mario-angela

Gebruiker
Lid geworden
12 jan 2002
een vraagje.

ben opzoek naar een simpele geluidskaart.alleen al een output voor stereo geluid is al meer dan genoeg.
het moet wel een externe kaart zijn welke via usb 1.1 aangestuurd wordt vanuit een laptop.

de kaarten die ik zie hebben allemaal 5.1 of meer wat ik helemaal niet nodig heb en zijn dan ook tamelijk aan de prijs.ik weet het dat ze ook goed zijn,maar ben toch opzoek naar een goedkopere oplossing en wil er geen 100 euro aan uitgeven.

het is de bedoeling om de laptop op de stereo aan te sluiten.
doe het nu via de koptelefoon uitgang,maar wil deze koptelefoonuitgang gaan gebruiken voor het vooraf beluisten in bpm.

iemand een idee?

Laatst bewerkt:
Trust heeft van die speakers die je op je usbpoort kan aansluiten, zo heb je ook extern stereogeluid van uit je laptop. Naar de prijs moet je mij niet vragen.

hoi jackall,speakers wil ik niet op de usb.
hoi boeing, bedankt voor je link.
was eigenlijk meer benieuwd naar sommige ervaringen met en externe usb geluidskaart.een gewone eenvoudige kaart voor een euro of 50.

Hallo

Jammerlijk genoeg weerom geen vermelding van merk/typenr. laptop .....

Maar .... indien de betrokken portable "slechts" op een stereo installatie dient te worden aangesloten , kun je toch de "line out" uitgang gebruiken ???

Waarom via u.s.b. ???

Peter

pentium 3 1000 mhz

en er zit geen line out op alleen een koptelefoonuitgang.
die wil ik dus al gebruiken voor het voorbeluisteren terwijl via de externe geluidskaart de muziek via de versterker(stereo) wordt afgespeeld.

Misschien is deze iets voor je?

het zal wel deze worden.
kost ongeveer 50 euro.dat is nog goed te doen.

terratec auron 5.1 usb mk II

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan